Дана презентація дозволить чітко визначити мету уроку, сприятиме осмисленому засвоєнню знань, формуванню вмінь аналізувати навчальний матеріал та робити висновки.
Девіз уроку: «Щоб вдосконалювати свій розум, необхідно більше думати, ніж заучувати» (Декарт)
Номер слайду 4
Формульний диктант1) Запишіть формули гідроксидів таких элементів: I варіант. Zn, Na, Fe (II), Ca, Al. II варіант. Mg, Cu (II), K, Fe (III), Ba2) Дайте їм назви.3) Підкресліть формули лугів
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Правила техніки безпеки під час роботи з лугами. Не можна. Брати гранули лугів руками. Проливати розчини лугів. Залишати відкритим посуд, в якому зберігається луг. Допускати попадання розчинів лугів на відкриті ділянки шкіри, в очі
Номер слайду 7
Тема уроку: Хімічні властивості основ
Номер слайду 8
Телеграма з таможні: «Терміново!Переплутані цистерни з кислотою та лугом. Допоможіть встановити істину: у якій цистерні яка речовина?»
Номер слайду 9
Зміна забарвлення індикаторів в розчинах лугів та кислот
Опорна схема «Хімічні властивості основ» 1) +кислота 2)+кислотний оксид (тільки з лугами) 3)+ сіль (тільки в водних розчинах)
Номер слайду 16
Закріплення вивченого на уроці матеріалу. Запишіть формули гідроксидів, що відповідають оксидам складу: І варіант : Cu. O, Li2 OІІ варіант : Rb2 O,Zn. OЗ якими речовин реагує Ів. КОН: Ba( OH) 2 , Cu. SO 4 , Na 2 O, CO 2 , HCl .ІІв. Na. OH: Ca. O , Mg( OH) 2 , Pb. SO 4 , H 2 SO 4 , SO 2 . Здійснити перетворення: Ів. Mg → Mg. O → Mg(NO 3 ) 2 → Mg(OH) 2 ІІв. Ba → Ba. O → Ba(OH) 2 → Ba(NO 3 ) 2 Домашнє завдання : параграф11, вправа №102 с.75