Розминка «Вірю – не вірю». 1. Після додавання цукру в компот він став солодким – хімічне явище. 2. Прокис сік, який залишили в теплій кімнаті – хімічне явище. 3. Піднявся курс долара – це економічне явище. 4. Учні навчаються у 7 класі – це хімічне явище. 5. Цієї зими випало багато снігу – це історичне явище. 6. Засвітилася лампочка в темній кімнаті – це біологічне явище. 7. Навесні квітне яблуневий сад – це біологічне явище.
Допоможи учневі Після додавання цукру в компот він став солодким. 2. Прокисло молоко, яке не допила кицька. 3. На лопаті, що залишили під дощем зʼявилась іржа. 4. Вечірнє місто сяє неоновими рекламами. 5. На малюнку швидко висихає фарба. 6. В кімнаті тепло від батареї опалення. 7. Горить іменинна свічка. 8. Мама для торта гасить соду оцтом.
ТЕМА УРОКУ. ХІМІЧНІ ЯВИЩА І РЕАКЦІЇ, ЩО ЇХ СУПРОВОДЖУЮТЬ. Мета уроку. Поглибити знання про хімічні явища, з’ясувати ознаки хімічних реакцій. План уроку. 1. Повторення вивченого. 2. Вивчення нового матеріалу: а) умови здійснення хімічних реакцій; б) лабораторні дослідження. 3. Закріплення знань з теми.
Техніка безпеки Експеримент слід виконувати відповідно до інструкції, використовуючи певні кількості речовин. Користуватися реактивами можна лише із тих склянок, на яких є надписи. Залишки речовин не висипайте та не виливайте назад у склянку з чистими речовинами. Обережно поводьтеся з лабораторним посудом.