Презентація до уроку історії 6 класу на тему: " Культурні надбання Стародавнього Сходу"

Про матеріал
Презентація до підручника Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І. Історія України. Всесвітня історія 6 клас. Презентація створена у зручному форматі. Ви зможете самостійно (відповідно до ваших творчих задумів) корегувати інформацію на слайдах, редагувати ілюстративний матеріал, змінювати послідовність слайдів, додавати вправи для хвилинки відпочинку (психологічної хвилинки) або використати запропоновані.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Культурні надбання Стародавнього Сходу

Номер слайду 2

План Роль писемності в збереженні історичної пам'яті Стародавнього Сходу. Наукові відкриття народів Стародавнього Сходу. Мистецтво народів Стародавнього Сходу.

Номер слайду 3

1. Яку роль відіграє культура в розвитку суспільства?2. Які галузі художньої культури вирізняють? Наведіть приклади

Номер слайду 4

Роль писемності в збереженні історичної пам'яті Стародавнього Сходу. Піктографічне письмоІдеографічне письмоІєрогліфічне письмомалюнкипостійні малюнки- знаки, що позначали словаієрогліфи, що позначали звуки або цілі слова. Абеткове письмобукви, що позначали окремі звуки

Номер слайду 5

На основі життєвого досвіду та вже відомої вам інформації про розвиток перших цивілізацій стародавнього Сходу назвіть (за зразком) сфери застосування письма в давніх державах (кількість варіантів відповідей необмежена).

Номер слайду 6

Наукові відкриття народів Стародавнього Сходу. Попрацюй з підручником – прочитай стр. 118; запиши в зошит відкриття, винаходи, якими уславились народи Стародавнього Сходу.

Номер слайду 7

Хвилинка відпочинку. Пишемо частинами тіла цифри: 1 «пишемо» носом (кажемо і виконуємо), 2 – підборіддям, 3 – правим плечем, 4 – лівим плечем, 5 – «пишемо» правим ліктем, 6 – лівим ліктем, 7 – правим коліном, 8 – лівим коліном, 9 – правою ногою, а десяточку – «хвостиком». 

Номер слайду 8

Мистецтво народів Стародавнього Сходу«Відвідайте» фотовиставку. Уявіть себе екскурсоводами-мистецтвознавцями, розкажіть про памятки мистецтва за планом:1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?

Номер слайду 9

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Сфінкс і піраміда в м. Гіза (Єгипет)

Номер слайду 10

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?У нільських хащах (давньоєгипетський малюнок)

Номер слайду 11

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Погруддя цариці Нефертиті (Єгипет)

Номер слайду 12

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Статуетка Гудеа — правителя шумерського м. Лагаш (Межиріччя)

Номер слайду 13

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?Левова капітель Ашоки (Індія)4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?

Номер слайду 14

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?Буддійська ступа в м. Санчі (Індія)4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?

Номер слайду 15

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Штандарт із шумерського м. Ура (Межиріччя)

Номер слайду 16

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Великий китайський мур

Номер слайду 17

1. Назва пам’ятки.2. У якій давній країні вона була створена?3. До якого виду мистецтва належить пам’ятка?4. У чому її художня цінність?5. Яку інформацію про минуле «розповідає» ця пам’ятка як історичне джерело?Теракотова армія імператора Цінь Ши Хуан-ді (Китай)

Номер слайду 18

Хронологічні задачі До якого століття та якої його половини належить 1974 р.? Скільки років минуло з часу знахідки теракотової армії?Одного разу китайський селянин Ян Жифа копав у дворі колодязь. Раптом лопата вперлася у щось тверде. Він витягнув знахідку із землі, зішкріб бруд і занімів від жаху. Він тримав у руках глиняну чоловічу голову. Так у 1974 році у місті Сіан була зроблена сенсаційна знахідка - теракотова армія імператора Цінь Ши-Хуанді

Номер слайду 19

Хронологічні задачі Вавилонський цар Хаммурапі почав керувати державою в 1792 р. до н. е., а індійський цар Ашока - у 268 р. до н. е. Хто з царів почав царювати раніше й скільки років минуло між двома подіями?У 1750 році до н. е. в Єгипті спалахнуло велике повстання бідноти та рабів. Скільки років від цієї події до наших днів минуло?

Номер слайду 20

Розмісти події з хронологічних задач на стрічці часу.

Номер слайду 21

Що повторити на наступний урок?1. Підготуватись до практичного заняття.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.6
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Прушак Тетяна Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чернявка Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Семенчук Марія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Makarevych Larisa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
8336
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку