Іван Васильович Немченко“Казка про Чайку Дніпрову”(Література рідного краю)
Номер слайду 2
Гра “Незакінчене речення”Я на уроці…
Номер слайду 3
Завдання уроку: Ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом пись мен - ника-земляка, зацікавити його творчістю; поповнювати теоретико-літературні знання новими відомостями; розвивати вміння помічати в тексті художні деталі, працювати з текстом; виховувати інтерес та любов до літератури рідного краю.
Номер слайду 4
Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.
Номер слайду 5
Хвилинка теоретична
Номер слайду 6
Казка – це вид художньої прози, що походить від народних переказів, порівняно коротка розповідь про фантастичні події та персонажіЛітературна. Народна
Номер слайду 7
Особливості казки. Своєрідність побудови (зачин, трикратність, кінцівка); невелика кількість дійових осіб; Особливості мови (повтори слів і виразів, казкові вислови)- Фантастичні події, казкові герої, чудодійні предмети.
Номер слайду 8
Іван Васильович Немченко“Пречиста мово, спрагло припадаю До джерела одвічного твого”
Номер слайду 9
Чайка (Vanellus vanellus) — прибережний птах . Орел - великий хижий птах родини яструбових, що водиться в горах або степах різних частин світу
Номер слайду 10
Хвилинка ономастики
Номер слайду 11
Людмила - це слов'янське ім'я, що означає "мила людям".
Номер слайду 12
Робота над текстом
Номер слайду 13
Словникова скарбничка. Слобода – невелике поселення напівміського типу. Ширяти – повільно кружляти, тримаючись у повітрі на нерухомо простягнутих крилах. Витати –перебувати, бути присутнім, жити де-небудь. Неборак - людина, становище або вчинки, дії якої викликають співчуття.
Номер слайду 14
Виразне читання тексту
Номер слайду 15
Хвилинка теоретична. Портрет - у літературному творі це зображення зовнішності людини – обличчя, постаті та ін.
Номер слайду 16
Портретна характеристика героїв. Портрет Чайки Дніпрової…. Портрет козака Орла…..
Номер слайду 17
З народної мудрості
Номер слайду 18
Кастинг юного казкаря
Номер слайду 19
Пам’ятка юному казкареві1. Уважно дивись довкола й частіше дивуйся.2. Уяви, що предмет раптом ожив, може розмовляти, діяти, - і ти відчуваєш, як починається казка.3. Якщо ти хочеш, щоб предмет став казковим, перемісти його в незвичайні обставини.4. Казку розказувати від третьої особи (він, вона, воно)5. Розповідаючи казку, добирай відповідну інтонацію, темп, використовуй паузи, логічні наголоси, щоб слухачам було цікаво тебе слухати.
Номер слайду 20
У гостях у казки"У гостях у казки"
Номер слайду 21
Закінчи речення, виходячи зі змісту казки: • Мене здивувало…• Із казки я дізнався …• Я зробив для себе відкриття…• Ця казка навчила мене…•
Номер слайду 22
Бажаю, щоб кожен день для вас був чудовою казкою з гарним фіналом Бажаю, щоб кожен день для вас був чарівною казкою з гарною кінцівкою. Хай вам щастить!