Даний матеріал стане, сподіваюсь, гарною опорою вчителю у проведенні уроку. Містить різноманітні завдання, метою яких є вправляння у виразному читанні.
Танок губ та язика Танцюємо тільки за допомогою губ та язика, а всі інші частини тіла – нерухомі!♫♫ ♪ Мелодія № 1
Номер слайду 4
Танок губ та язика♫♫♫♫♪ Мелодія № 2
Номер слайду 5
Скоромовка. Життєрадісні жирафи. Узяли журнал із шафи. Його жужмили і м’яли... Все одно не прочитали.
Номер слайду 6
Завдання уроку: навчитися виразно читати вірші Ліни Костенко, побачити красу поетичних висловів, якими відтворено стан природи
Номер слайду 7
Ліна костенко
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Творчість Ліни Костенко
Номер слайду 10
Номер слайду 11
1) Який настрій цього вірша?2) Які картини поставали у вашій уяві, коли ви слухали вірш?
Номер слайду 12
Словникова робота. Брама — великі в’їзні ворота, здебільшого при великих спорудах . Брами широко застосовувалася в стародавніх містах, фортецях.
Номер слайду 13
Серп— Цвіркун – комаха, яка Перепілочки – птахи, родини фазанових.знаряддя для зрізання зернових рослин і трав. Складається із закругленого леза і дерев’яної ручки. Цвіркун - комаха, яка тертям крил створює тріскучі звуки. Перепілочки -птахи, родини фазанових.
Номер слайду 14
Чорногуз – Журавель –лелека, бусолвеликий перелітний птах з довгими ногами, довгою шиєю і прямим гострим дзьобом.
Номер слайду 15
Гра “Довідкове бюро” Читання колонок слів «луною» за вчителем Задощило серп концертзахлюпало серпень чемоданзамикала перепілочки журавлиніпоклонився відлітаючи чорногуз{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}
Номер слайду 16
Психологічна пауза
Номер слайду 17
Гра “ Прикметники” Скажіть, яка ж вона, осінь?Холодна, красива, похмура, запаслива, тиха, буйна, бунтівна, вітряна, неспокійна, похмура,сонячна,тепла, золота, сумна, рання, пізня, прекрасна, тужлива, різнобарвна , дощова, холодна, туманна, бурштинова осінь.
Номер слайду 18
Бурштинова осінь… А що ж таке бурштин?
Номер слайду 19
Партитура до вірша “Осінь, ось вона, осінь…” Задощило // Захлюпало // Серпень випустив серп //Цвіркуни й перепілочки припинили концерт //Чорногуз поклонився лугам і садам //Відлітаючи в Африку / пакував чемодан // Де ж ти / літо / поділось // Куди подалось //Осінь / ось вона / осінь// Осінь / ось вона / ось //Осінь брами свої замикала вночі //погубила у небі журавлині ключі //
Номер слайду 20
Гра “ Диктор телебачення”
Номер слайду 21
Гра “ Художник” До яких рядків вірша можна віднести цю картинку?
Номер слайду 22
Федір Манайло “ Золота осінь”
Номер слайду 23
Ісаак Левітан “ Золота осінь”
Номер слайду 24
Леонід Афремов “ Осінній парк”
Номер слайду 25
Гра “ Влучний стрілок” Знайди кінцівку!{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1) Весна красна квіткамиа восени повніють2) Хто знання маєа осінь – плодами3) Весною горшки порожніютьтой мур зламаєЯк ви розумієте зміст?Які з них підходять до теми сьогоднішнього уроку?
Номер слайду 26
Додаткове завдання. Конкурс на кращого читця вірша л. Костенко “ Красива осінь вишиває клени”
Номер слайду 27
Гра “ Закінчи речення”Сьогодні на уроці я вчився…Я дізнався…Мені було цікаво…Найбільше сподобалось…
Номер слайду 28
Домашнє завдання. Виразно читати вірш “ Осінь, ось вона, осінь…” ( с. 54)