Презентація до уроку математики на тему "Множення виду 320х3"

Про матеріал
Презентація до уроку математики за підручником Богдановича. Даний матеріал можна використовувати під час проведення уроку і як посібник для учня під час дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика. Підготуй підручник з математики, зошит, ручку, олівець і лінійку.

Номер слайду 2

Розминка для усного рахунку. Повтори таблиці множення і ділення

Номер слайду 3

Пригадай, що вчили на попередніх уроках

Номер слайду 4

Обчисли усно

Номер слайду 5

Перевір себе 23∙3=(20+3)∙3=20∙3+3∙3=60+9=69 12∙4=(10+2)∙4=10∙4+2∙4=40+8=48 23дес∙3=(20дес+3дес)∙3=20дес∙3+3дес∙3==60дес+9дес=69дес=690 12дес∙4=(10дес+2дес)∙4= 10дес∙4+ +2дес∙4дес=40дес+8дес=48дес=480 540:9= 54дес:9= 6дес=60 630:7=63дес:7=9дес=90

Номер слайду 6

Тема уроку: Множення виду 320∙3

Номер слайду 7

Пригадай правила ведення зошита

Номер слайду 8

Відкрий зошит і запиши число і класна робота3 квітня. Класна робота. Приклади 861

Номер слайду 9

Приклади 861 Обчисли зручним способом і запиши в зошит у два стовпчики. Корисним буде пригадати правило: «Від перестановки множників добуток не змінюється» 2∙5=5∙2

Номер слайду 10

Приклади 86115∙3=(10+5)∙3 1+14= …6∙12=(10+2)∙9 ….72:9=… ….45:5= … …. 9∙4= … ….

Номер слайду 11

№ 863 (усно)

Номер слайду 12

Пояснюємо так:320 помножити на 3, нам складно, поглянемо на число 320 як на суму розрядних доданків. 320 – у складі має три цифри, а отже три розряди (одиниці, десятки і сотні), розкладемо на розрядні доданки. У числі 320 3 сотні і 2 десятки тож маємо 300+20. Помножимо кожен з цих доданків на 3. Маємо 300∙3+20∙3. далі міркуємо так: 300 – це 3 сотні, 3 сотні∙3=9сотень; а 20 – це 2дес, 2дес∙3=6дес. 9сот.6дес= 960. А записуємо так як написано в підручнику. Спробуй розв'язати наступні приклади новим способом

Номер слайду 13

Обчисли приклади № 864 Приклади №864180∙3=(100+80)∙3=100∙3+80∙3=300+240=540240∙2=(200+40)∙2=200∙2+40∙2=…150∙5=(100+50)∙5=…210∙4=

Номер слайду 14

Повтори

Номер слайду 15

Задача 865 Прочитай задачу: Добова порція кухонної солі для однієї корови становить 65г. Скільки грамів солі потрібно двом коровам на тиждень?Прочитай лише умову задачі (Добова порція кухонної солі для однієї корови становить 65г) Про що йде мова в задачі (про сіль для корів )Що з нею робили? (Давали коровам)Скільки давали солі? (Одній корові за одинь день давали 65 г)Про що питають в задачі? (Скільки грамів солі потрібно двом коровам на тиждень?)Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (ні, бо ми не знаємо скільки грам солі давали одній корові на тиждень)Значить ми спочатку маємо знайти скільки грам солі давали одній корові на тиждень, а потім знайдемо скільки грам солі давали двом коровам на тиждень. Запиши розв’язок задачі в зошит

Номер слайду 16

Задача 865 Скільки грам солі потрібно двом коровам на тиждень?… … = … (г) – солі на тиждень для однієї корови;… … = … (г) – солі двом коровам на тиждень;Відповідь: … грамів.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}корів. Грам солі на 1 день. Грам солі на 1 тиждень. Одна65?Дві??

Номер слайду 17

Творча робота над задачею 866 Умову записувати не треба тільки короткий запис і розв’язок

Номер слайду 18

Пригадай

Номер слайду 19

Розв’яжи геометричну задачу 867

Номер слайду 20

Задача 867 Прочитай задачу: Периметр трикутника DEK 150см. Довжина сторони ЕК дорівнює 30см. Сторона DК дорівнює стороні DE. Знайди довжину DE?Прочитай лише умову задачі (Периметр трикутника DEK 150см. Довжина сторони ЕК дорівнює 30см. Сторона DК дорівнює стороні DE. )Про що йде мова в задачі (про трикутник, його сторони та периметр)Що з нам відомо про сторони? (ЕК=30 см, DK=DE)Що ще нам відомо? (що периметр цього трикутника = 150см)Про що питають в задачі? ( Яка довжина DE?)Чи можемо ми одразу знайти довжину DE? (Ні)Що спочатку треба знайти щоб дати відповідь на запитання задачі? (Чому дорівнює сума сторін DE і DK)Запиши її розв’язок в зошит без короткого запису

Номер слайду 21

Задача 867… …= … (см)- сума довжин сторін DK і DE;… …=… (см) – сторона DEВідповідь:…сантиметрів.

Номер слайду 22

Підведемо підсумок. Якою була тема уроку?Чи виникли у тебе труднощі під час уроку? Якщо так напиши про це в коментарі вчителю, які труднощі і над яким завданням у тебе виникли. Сфотографуй свою класну роботу і відішли вчителю

pptx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
1626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку