презентація до уроку математики"Різні способи віднімання круглих трицифрових чисел виду 860 -250.Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задач на

Про матеріал

Дана розробка познайомить дітей з різними способи віднімання круглих трицифрових чисел виду 860 -250. Навчитть перевіряти віднімання додаванням, розв'язування задачі на три дії.Даний урок можно провести під девізом

Нам дзвінок сповістив :

Час за парти сідати,
Уважними бути,
Урок починати.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нам дзвінок сповістив : Час за парти сідати,Уважними бути,Урок починати.

Номер слайду 2

Їх тіло вкрито пір'ям,І більшість з них літають. То хто ж оті тваринки,І як їх називають?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Релаксаційна хвилинка.

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання.№ 602 с. 92.1) 780- 540=2) +430=

Номер слайду 6

“Ланцюжок”250-50=+20=+50=-200=+30=-50=

Номер слайду 7

Розумова розминка. Синичок – 24 Снігурів – ?, на 6 більше, ніж синичок Поставте запитання так, щоб задача розв’язувалась двома діями.

Номер слайду 8

Дятлів – 35 Сов – ?, у 7 разів менше, ніж дятлів - Утворіть задачу на порівняння

Номер слайду 9

Знайди помилку.770- 40 = 370950- 800=150680 – 80 = 60690 –(240 – 110)=640450 – 200+20 = 230240 – 120+30=150

Номер слайду 10

Кругові приклади.780-640 140-80180-100 70+71040+530 60+120190-150 570-500 80+110

Номер слайду 11

Каліграфічна хвилинка.234 173 585 327 769 671 859

Номер слайду 12

Тема . Різні способи віднімання круглих трицифрових чисел виду 860 -250. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задач на три дії.

Номер слайду 13

860 – 250=(800-200)+ (60-50)=600+10+610860-250=(860-200)-50=660-50=610860-250=86дес.-25дес.=61дес.=610

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка Пташка високо літає,Зайчик весело стрибає,Тихо лис десь пробіжить,Равлик у траві сидить,Десь в барлозі спить ведмідь,Всіх звіряток цих любіть

Номер слайду 15

Було – 980 дерев. На зруб- 110 сосен. Ялинок - ?, на 60 менше ніж Залишилося-?

Номер слайду 16

1. Задача № 606. - -80 кг 420 кг- ?

Номер слайду 17

Робота з геометричним матеріалом. - Які геометричні фігури заховалися у пташці?

Номер слайду 18

Логічна задача. Дорослі й діти розчищали доріжки в парку. Дівчаток було 2,а хлопчиків 6. Дітей було у 2 рази більше,ніж дорослих. Скільки всього осіб розчищало доріжки?

Номер слайду 19

Зелені вогники №609 ,611 с.94 Червоні вогники № 610,611 с.94 Жовті вогники № 610 с.94

Номер слайду 20

ЛЮБІТЬ І БЕРЕЖІТЬ РІДНУ ПРИРОДУ !

Номер слайду 21

Не стріляй у пташку, Не лови комашку,Не топчи травинку,Не зірви рослинку,Бо Земля без них,Як без зірочок ясних.Їх створив Господь для тебе,Їх краса – для всіх під небом.

Номер слайду 22

Молодці !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
2821
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку