Інтегрований урок з математики та природознавства у 3 класі
Мета. Закріпити знання учнів таблиці множення і ділення; удосконалювати уміння розв'язувати складені задачі, вирзи, рівняння. Поглибити та узагальнити знання учнів про значення води у природі. Розвивати пам'ять, увагу, пізнавальні інтереси, економічне мислення, уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур. Виховувати бережливе ставлення до води.
Обладнання: ПК, проектор, екран, підручник М. Богдановича «Математика, 3 клас».
Тип уроку: мультимедійний інтегрований урок.
Вода – це поганочасто після рясних весняних опадів та танення снігу відбувається затоплення сіл, сільськогосподарських полів, що призводить до руйнування будинків, загибелі посівів, лісів і вимушеної евакуації населення із зони затоплення. цунамі — рідкісне, але дуже грізне явище природи. Слово цунамі в перекладі з японської означає «велика хвиля, що заливає берег». Ці хвилі можуть бути незначними і навіть непомітними, але можуть бути і катастрофічними, руйнівними.
Чому вода має бути чистою? У водойми потрапляють отруйні речовини з фабрик, заводів;вода забруднюється на фермах і в побуті;через аварії танкерів, теплоходів у воду морів і океанів потрапляють тисячі тонн нафти;іноді на берегах річок, озер, ставків люди миють автомобілі і забруднюють воду бензином.у брудній воді багато шкідливих речовин та хвороботворних бактерій;вони викликають різні хвороби у людей;у такій воді гинуть рослини і тварини.