Презентація до уроку математики у 1 класі із використанням інноваційних технологій

Про матеріал
Тема уроку. Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. М ета: формувати поняття про відношення різницевого порівняння.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР. Тема уроку. Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць.

Номер слайду 2

Ось дзвінок сигнал нам дав. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо,Урок скоріше починаймо!

Номер слайду 3

Сядьте, діти, всі рівненько. Усміхніться всі гарненько,Настрій на урок візьмемо. Й працювати розпочнемо.

Номер слайду 4

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 5

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 6

Що ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬРОБОТУ В ПАРАХ НАВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 7

Щоб урок нам розпочатитреба разом промовляти:«Впевнений, кмітливий я. Хочу отримати знання».

Номер слайду 8

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 9

Щоб правильно писати, хвилинку каліграфії треба починати. Яка охайна, симпатична хвилинка ця каліграфічна.

Номер слайду 10

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.

Номер слайду 11

Робота у зошитах

Номер слайду 12

«Конкурс красунь»7; 3; 10

Номер слайду 13

Гра «Яке число заблукало?»10 9 8 7 6 3 2 1 4 510 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Номер слайду 14

На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.

Номер слайду 15

Тема уроку. Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць.

Номер слайду 16

«Весела руханка»Ігри з кубиками та цеглинками.

Номер слайду 17

Ігри з кубиками. “ Камінь, сонце, вітер ”

Номер слайду 18

Номер слайду 19

4+ 6 = 10 4 + 0 = 4 5 + 0 = 5 5 + 3 = 86 + 4 = 10 0 + 4 = 4 0 + 5 = 5 3 + 5 = 810 - 4 = 6 4 - 4 = 0 5 - 5 = 0 8 - 0 = 810 - 6 = 4 4 - 0 = 4 5 - 0 = 5 8 - 3 = 5 Метод «Кубування»

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше“ Вправа мікрофон”Пригадаємо!. Яку арифметичну дію слід виконати, щоб знайти 5 і ще 2?Яку арифметичну дію слід виконати, щоб знайти 7 без 1?Як називаються числа при додаванні? Із чого складається сума?

Номер слайду 23

Назвіть наступне число до числа: Як одержати попереднє число? 9384

Номер слайду 24

Скільки не вистачає до 6?312413541

Номер слайду 25

0+2=24+0=45+0=58+1=9

Номер слайду 26

Склади вирази.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Як називаються числа, які додають? Як називається результат дії додавання ?

Номер слайду 29

Номер слайду 30

У якому випадку при додаванні одержимо те саме число?Якщо один із доданків — число «нуль».

Номер слайду 31

Якщо від суми двох доданків віднімемо перший доданок, то одержимо другий доданок. 8 – 5=3 5 + 3 = 8

Номер слайду 32

Якщо відсуми двох доданків віднімемо другий доданок, то одержимо перший доданок. 5 + 3 = 8 8 – 3 = 5

Номер слайду 33

Завдання № 4, 5, 6. Колективна робота.

Номер слайду 34

Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок. Завдання № 3, 4 із друкованої вкладки 56.

Номер слайду 35

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 36

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
2049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку