Презентація до уроку математики у 3 класі на тему "Задачі на подвійне зведення до одиниці" (2 урок). Обернені задачі.

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 3 класі на тему "Задачі на подвійне зведення до одиниці" (2 урок). Обернені задачі. Істотні ознаки. План розв'язування. До посібника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі на подвійне зведення до одиниціІстотні ознаки. Прямі та обернені задачі. Два способи розв’язання.3 клас

Номер слайду 2

В зоопарку за 3 дні 5 моржам дали 30 кг риби – порівну кожному. Скільки кілограмів риби треба 1 моржу на 1 день за однакової щоденної норми?Задача1.5 м., 3 дні – 30 кг1 м., 1 день -- ?кг І спосібІІ спосіб1)30:3=10(кг)– риби потрібно5 моржам на 1 день;2)10:5=2(кг) – риби потрібно1 моржу на 1 день. 1)30:5=6(кг) – риби потрібно 1 моржу на 3 дні;2)6:3=2(кг) – риби потрібно1 моржу на 1 день. Відповідь:2 кг риби потрібно 1 моржу на 1 день.

Номер слайду 3

Обернена задача5 м., 3 дні – 30 кг1 м., 1 день -- ?кг 1 м., 1 день – 2 кг5 м., 3 дні -- ?кг 1 м., 1 день – 2 кг5 м., 3 дні -- ?кг На 1 день 1 моржу дають 2 кг риби. Скільки кілограмів риби дадуть 5 моржам за 3 дні?Розв’язанняІ спосіб1)2*3=6(кг)—риби потрібно для 1 моржа на 3 дні;2)6*5=30(кг)—риби потрібно для 5 моржів на 3 дні.ІІ спосіб1)2*5=10(кг)—риби потрібно на 1 день для 5 моржів;2)10*3=30(кг)—риби потрібно на 3 дні для 5 моржів.1)30:3=10(кг)– риби потрібно5 моржам на 1 день;2)10:5=2(кг) – риби потрібно1 моржу на 1 день.

Номер слайду 4

1 м., 1 день – 2 кг5 м., 3 дні -- ?кг 1 р., 1 год – 2 м5 р., 3 год -- ?м За годину 1 робітник викопує 2 м траншеї. Скільки метрів траншеї викопають 5 робітни-ків за 3 години за тієї самої продуктивності праці?1 р., 1 год – 2 м5 р., 3 год -- ?м Розв’язанняІ спосіб1)2*3=6(м)—траншеї викопає 1 робітник за 3 години;2)6*5=30(м)—траншеї викопають 5 робітників за 3 години. ІІ спосіб1)2*5=10(м)—траншеї викопають за 1 год 5 робітників;2)10*3=30(м)—траншеї викопають за 3 години 5 робітників. Обернена задача 2

Номер слайду 5

1 р., 1 год – 3 м2 р., 5 год -- ?м 1 р., 1 год – 2 м5 р., 3 год -- ?м 1 р., 1 год – 3 м2 р., 5 год -- ?м За годину 1 робітник викопує 3 м траншеї. Скільки метрів траншеї викопають 2 робітники за 5 годин роботи за тієї самої продуктивності праці?Розв’язанняІ спосіб1)3*5=15(м)—траншеї викопає 1 робітник за 5 годин;2)15*2=30(м)—траншеї викопають 2 робітники за 5 годин. ІІ спосіб1)3*2=6(м)—траншеї викопають за 1 год 2 робітники;2)6*5=30(м)—траншеї викопають за 5 годин 2 робітники. Обернена задача 3

Номер слайду 6

Розминка

Номер слайду 7

Номер слайду 8

1)30:5=6(кг) – риби потрібно 1 моржу на 3 дні;2)6:3=2(кг) – риби потрібно1 моржу на 1 день. І спосібІІ спосібІ спосіб1)2*3=6(кг)—риби потрібно для 1 моржа на 3 дні;2)6*5=30(кг)—риби потрібно для 5 моржів на 3 дні.ІІ спосіб1)2*5=10(кг)—риби потрібно на 1 день для 5 моржів;2)10*3=30(кг)—риби потрібно на 3 дні для 5 моржів.І спосіб1)3*5=15(м)—траншеї викопає 1 робітник за 5 годин;2)15*2=30(м)—траншеї викопають 2 робітники за 5 годин. ІІ спосіб1)3*2=6(м)—траншеї викопають за 1 год 2 робітники;2)6*5=30(м)—траншеї викопають за 5 годин 2 робітники.І спосіб1)2*3=6(м)—траншеї викопає 1 робітник за 3 години;2)6*5=30(м)—траншеї викопають 5 робітників за 3 години. ІІ спосіб1)2*5=10(м)—траншеї викопають за 1 год 5 робітників;2)10*3=30(м)—траншеї викопають за 3 години 5 робітників.

Номер слайду 9

Підсумок

Номер слайду 10

Істотні ознаки задач на подвійне зведення до одиниці (І і ІІ підвид):чотири величини: кількість, час та загальне значення для даної кількості та часу, а також величину, яка поєднує усі ці величини, – подвійну одиницю;2) дано загальне значення для кількості та часу; значення подвійної одиниці3) шуканим є значення подвійної одиниці загальне значення для кількості та часу.

Номер слайду 11

pptx
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
7167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку