Розвязуємо рівняння
Емоційне налаштування учнів та мотивація
Девіз уроку
Хвилинка каліграфіїНапишіть каліграфічно відповідь на питання: «Чому дорівнює добуток чисел 6 і 8?»
Хвилинка каліграфії
Завдання 1. Обчисли
Прості рівняння. Спосіб розв’язування на основі властивостей рівностей
Властивості рівностей
Завдання 1. Розглянь, як міркували учні, розв’язуючи просте рівняння. У чому суть способу дівчинки?
Фізхвилинка «Раз, два, три»
Рівняння 2
Задача 3
Розвязання задачі за допомогою рівняння
Вирази 4
Рефлексія навчально- пізнавльної діяльності
Дати відповіді на запитання, використовуючи цеглинки ЛЕГО. Зелена цеглинка – було легко. Жовта цеглинка – були труднощіЧервона цеглинка – було важко
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект