Презентація до уроку математики у 5 класі "Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками"

Про матеріал
Презентація для узагальнення знань з теми "Звичайні дроби з однаковими знаменниками", цікаве поєднання математики та української літератури. Урок присвячено життю і творчій діяльності Лесі Українки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: “Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками”

Номер слайду 2

Епіграф уроку. Ні! Я жива! Я буду вічно жити!Леся Українка

Номер слайду 3

Девіз уроку: “ Недостатньо мати добрий розум, головне – це вміло застосовувати його”Арістотель

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання1089731524612

Номер слайду 5

Номер слайду 6

День народження Лесі Українки нам підкаже ціла частина суми двох мішаних чисел

Номер слайду 7

Чисельник різниці 1 та дробу покаже нам місяць народження Лесі Українки1- 1-

Номер слайду 8

Рік народження поетеси дізнаємось, якщо знайдемо різницю чисел 225 і 38 та до отриманого числа допишемо чисельник дробу

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми “ Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками”; закріпити навички та вміння додавати та віднімати звичайні дроби та мішані числа; розвивати пам’ять та мислення;виховувати самостійність та свідоме ставлення до навчання.

Номер слайду 11

Робота в парах

Номер слайду 12

Чи знаєте ви, що: у 4 роки Леся Українка вміла читати; у 5 років писати; у 6 років вишивати.

Номер слайду 13

Робота в парах:

Номер слайду 14

Х = 6; У = 9; Х = 10

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Індивідуальне завдання. Задача 1 Тетянка заплатила за печиво 17 11/25 грн, а за цукерки 19 14 /25 грн. Мама дала Тетянці для покупки 50 грн. Скільки грошей залишилося у Тетянки?Задача 2 Першого дня до їдальні завезли 8 1/5 т овочів, а другого – на 2 2/5 т овочів більше. Скільки всього овочів завезли до їдальні за два дні? Вкажіть цілу частину мішаного числа.

Номер слайду 17

Розмістіть результати виконання дій у порядку зростання і кожне число замініть складом

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Хто швидше1. У класі 14 учнів відвідують комп’ютерні курси. Це становить     усього класу. Скільки учнів у класі?2. Знайти натуральне число х, якщо: а) б) 3. Перетворіть мішане число у неправильний дріб і назвіть чисельник дробу.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Рефлексія Що робили на уроці? Чого навчилися на уроці? Що дізналися нового на уроці? Чи потрібно вивчати дроби? Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Чи задоволені своєю роботою на уроці?

Номер слайду 22

Домашнє завданя. Повторити правила § 26 - 27 Виконати тестові завдання ст. 257

Номер слайду 23

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
16 березня 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку