Презентація до уроку математики у 6 класі

Про матеріал
Для дистанційного навчання учнів 6 класу за підручником О. С. Істер. Задачі розв'язано за схемою складання таблиці з записами у ній короткої умови задачі. Використані елементи комп'ютерної анімації, що дає змогу вчителю зручно користуватися розробкою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Номер слайду 2

Алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь1. Треба уважно прочитати умову.2. Встановити зв’язок між даними задачі.3. Виразити невідому величину через х, а також – інші, які з нею пов’язані.4. Скласти математичну модель задачі - ( рівняння).5. Розв’язати рівняння і знайти його корінь, зробити висновок.6. Записати відповідь. В деяких випадках доцільно позначати через змінну не ту величину, що треба знайти, а, наприклад, значення величини якої є найменшим

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Задача. Величина. Вираз. Одне із чисел на 8 менше за друге. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, на 8 менше. Друге число: ?Перше із чисел на 5 більше за друге. Більше із чисел позначено через x. Вирази через х менше число. Перше число: ?, на 5 більше. Друге число: ?Перше із чисел у 3 рази менше від другого. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, у 3 р.менше. Друге число: ?

Номер слайду 4

1363. Площа двох ділянок дорівнює 48 га. Знайди площу кожної з ділянок, якщо площа першої на 12 га менша за площу другої.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 ділянка?, 2 ділянка?Відповідь:18 га; 30 га(га) – площа першої ділянки(га) – площа другої ділянкиx – 12 x – 12+ х = 48 2x – 12 = 48 2x = 48 + 12 2x = 60 х = 30 x – 12 = 30 – 12 = 18на 12 га меншах48 га

Номер слайду 5

1365. Дріт довжиною 508 м розрізали на дві частини, перша з яких у 3 рази довша за другу. Знайдіть довжину кожної частини. {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 частина?, 2 частина?Відповідь:381 м; 127 м(м) довжина першої частини(м) – довжина другої частини3x 3x + х = 508 4x = 508 x = 508 : 4 x = 127 3x = 3∙ 127 = 381у 3 рази довшах508 м

Номер слайду 6

1372. Ширина прямокутної ділянки на 10 м коротша від її довжини, а периметр дорівнює 128 м. Обчисли площу ділянки.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Ширина, b ?, Довжина, а ?Відповідь: 999 кв. м.(м) – ширина(м) – довжинаx – 102(х + х –10) = 128 2(2x – 10) = 1284x – 20 = 128 4x = 148 х = 37 x – 10 = 37 – 10 = 27на 10 м коротшах. Р = 2(а+b)S = а∙b. Р = 2(х + х –10)Р = 128 S = 27∙ 37 = 999 (кв. м) – площа

Номер слайду 7

До якої із задач подано модель?У І бідоні  молока на 7 л менше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока на 7 л більше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока в 7 разів менше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока в 7 разів більше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?АГБВ

Номер слайду 8

Опрацювати § 49. Вивчити алгоритм розв’язування задач (стор. 242). Розв’язати усно: №№ 1360, 1361, 1362. Розв’язати письмово: №№ 1363, 1365, 1367. ДЗ: Розв’язати письмово: №№ 1364, 1366,1368. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

pptx
Додано
25 травня 2021
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку