Презентація до уроку математики "Урок 11. Додавання і віднімання чисел у межах 100" для 2 класу за Скворцовою С.О.

Про матеріал

Презентація до уроку математики "Урок 11. Додавання і віднімання чисел у межах 100" для 2 класу за Скворцовою С.О.

Мета:

узагальнити й систематизувати знання прийомів додавання й віднімання в межах 100 без переходу через розряд; формувати обчислювальні навички. Дидактична задача: актуалізувати навички додавання й віднімання в межах 10, знання прийомів додавання (віднімання) одноцифрового числа до (від) двоцифрового, круглого числа до (від) двоцифрового; формувати вміння розв'язувати задачі за пам'яткою № 2.

Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій (аналізу, порівняння, синтезу, класифікації) під час ви- конання завдань; міркування за аналогією.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання чисел у межах 100 Урок 11

Номер слайду 2

узагальнити й систематизувати знання прийомів додавання й віднімання в межах 100 без переходу через розряд; формувати обчислювальні навички. Дидактична задача: актуалізувати навички додавання й віднімання в межах 10, знання прийомів додавання (віднімання) одноцифрового числа до (від) двоцифрового, круглого числа до (від) двоцифрового; формувати вміння розв’язувати задачі за пам’яткою № 2. Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій (аналізу, порівняння, синтезу, класифікації) під час ви- конання завдань; міркування за аналогією. Мета:

Номер слайду 3

вересня

Номер слайду 4

Математична розминка

Номер слайду 5

Які арифметичні дії ви знаєте? Яку дію слід виконати, щоб стало більше? менше?

Номер слайду 6

Як називаються числа при додаванні? відніманні?

Номер слайду 7

Чи може сума дорівнювати одному з доданків? У якому випадку?7 + 0 = 7

Номер слайду 8

Чи може різниця дорівнювати зменшуваному? У якому випадку?35 – 0 = 35

Номер слайду 9

Чи може різниця дорівнювати нулю? У якому випадку?9 – 9 = 0

Номер слайду 10

Як знайти невідомий доданок? С – Д = Д

Номер слайду 11

Як знайти невідоме зменшуване? В + Р = З

Номер слайду 12

Як знайти невідомий від’ємник?З – Р = В

Номер слайду 13

Скільки сантиметрів у 1 метрі? 1 м = 100 см

Номер слайду 14

Скільки сантиметрів в 1 дециметрі? 1 дм = 10 см

Номер слайду 15

Скільки дециметрів у метрі?1 м = 10 дм

Номер слайду 16

Робота з зошитом. С. 22, № 1,2,3

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Робота з зошитом. С. 23, № 4

Номер слайду 19

32 + 730+ 2= 30 + 2 + 7= 30 + 9= 39 С. 23, № 4

Номер слайду 20

37 - 530+ 7= 30 + 7 - 5= 30 + 2= 32 С. 23, № 4

Номер слайду 21

37 + 5030+ 7= 30 + 7 + 50= 80 + 7= 87 С. 23, № 4

Номер слайду 22

97 - 5090+ 7= 90 + 7 - 50= 40 + 7= 47 С. 23, № 4

Номер слайду 23

Робота з зошитом. С. 23, № 5,6,7

Номер слайду 24

С. 7, № 1

Номер слайду 25

787333466982 Самоперевірка869144729993586674313961

Номер слайду 26

С. 7, № 2

Номер слайду 27

Задача №2 Ж. - 6 к. П. - ?,на 2 к. б. Розв’язання6 + 2 = 8(к.)Відповідь:8 кінцівок. Задача №2(обернена)У павука 8 кінцівок, це на 2 менше ніж у жука. Скільки кінцівок у жука?

Номер слайду 28

МОЛОДЦІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куриляк Анна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
4790
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку