Презентація до уроку математики в 2 класі на тему"Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач". Повністю відповідає конспекту з цієї ж теми. Зроблена з реальними фото Харківського зоопарку.
Урок математики у 2 класіПідготувала: вчителька початкових класів Богодухівського колегіуму №2 Троценко Наталя Андріївна
Номер слайду 2
Організаційний момент. Учитель. Ми вітаємо гостей в нашім світлім класі. Ви вітаєтеся як? Діти (разом). Ось так! Добрий день! Учитель. Тихо сядете ви як? Діти (разом). Ось так! Учитель. Настрій зараз ваш який? Діти (разом). Ось такий!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Ну давайте перевіримо домашнє завдання
Номер слайду 7
Квитки
Номер слайду 8
Каліграфічна хвилинка. Запишіть результати таблиці множення числа 5
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Усний рахунок. Тваринка ця усім відома. Не йде ніколи вона з дому. Гуляє, їсть і спить в хатині, Бо ця хатиночка на спині.
Продовжить мою думку. З одного прикладу на множення можна скласти…Якщо добуток поділити на перший множник, то в результаті одержимо…Якщо добуток поділити на другий множник, то в результаті одержимо…5 · 2 = 10 (Складіть 2 приклади на ділення)
Номер слайду 14
Ну друзі, пограйте з нами!
Номер слайду 15
Фізкультхвилинка Ходить качка по двору,Зазиває дітвору:— Швидко стали по порядку,Розпочнем мерщій зарядку. Покрутили головою,Стали всі, немов до бою,Крила в боки розвели. Й полетіли, попливли. Ліва, права, ліва, права,Роблять наші ніжки вправи. Не лінуємось, присіли,Щоб здоров’ячко зміцніло!
Номер слайду 16
Слон – найбільший сухопутний ссавець. Його маса досягає ( 38 + 12) : 5 = тонн. Слон живе 45 : 5 + 61 = років. За день слоненятко випиває 30 : 5 + 5 = л молока.87011
Номер слайду 17
Самостійна робота № 677 1 варіант – перший рядочок;2 варіант – другий рядок.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Підсумкова бесіда — Чи легко вам було виконувати приклади?— Чи не викликав труднощів термін «збільште в кілька разів»?— Що треба знати, якщо запитують, на скільки число більше (менше), ніж інше?— Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше (менше), ніж інше, що потрібно зробити?
Номер слайду 22
Метод «Прес» Для мене було цікавим.. Тому що... Отже...
Номер слайду 23
Ось закінчився урокІ дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре, друзі, Відпочиньте по заслузі.
Номер слайду 24
Домашнє завдання 1. Розв’язати задачу № 682.2. Виконати завдання № 683.