Презентація до уроку математики в 3 класі "Письмове додавання і віднімання"

Про матеріал

Презентація до уроку математики в 3 класі "Письмове додавання і віднімання" (за навчальним зошитом С.Скворцової та О.Онопрієнко)

Тема уроку. Письмове додавання і віднімання.

Мета: формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.

Дидактична задача: удосконалювати навички множення і ділення, додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; актуалізувати знання способу порозрядного додавання і віднімання чисел, уявлення про різні прийоми обчислення; ознайомити з письмовим прийомом додавання та віднімання, його алгоритмом; формувати вміння виконувати додавання та віднімання письмово; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного.

Розвивальна задача: формувати прийоми аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, прийом розумової дії перенесення (під час виконання завдань № 1-3).

Обладнання: Навчальний зошит № 3, зошит «Працюю самостійно» частина 3, (скановані – в електронному вигляді), комп'ютер, телевізор.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Письмове додавання і віднімання( за навчальним зошитом С. Скворцової та О. Онопрієнко ) 325 267 592 718 456 262+_

Номер слайду 2

I. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Які способи додавання і віднімання круглих трицифрових чисел ви знаєте?Спосіб укрупнення розрядних одиниць. Спосіб на основі правила додавання суми до числа. Спосіб на основі правила додавання числа до суми. Спосіб на основі правила віднімання суми від числа. Спосіб на основі правила віднімання числа від суми. Порозрядне додавання (віднімання). Спосіб округлення.

Номер слайду 3

1. Усна лічба. 6038050330560910910 Д Я К У Ю !

Номер слайду 4

2. Усне опитування. Як можна міркувати при множенні будь-якого числа на 10?Як можна міркувати при діленні будь-якого числа на 10?Як знайти невідомий доданок?Як знайти невідоме зменшуване?Як знайти невідомий від'ємник ?

Номер слайду 5

3. Усне колективне виконання завдання. 1. Визначте загальну кількість одиниць, десятків, сотень у числах:569708237920

Номер слайду 6

3. Усне колективне виконання завдання. 2. Обчисліть значення сум та різниць:2 с. + 6 с.12 д. - 8 д.8 с. - 6 с.18од. + 4од.7 д. + 8 д.16од. - 9од.

Номер слайду 7

14 березня. Класна робота222

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка:

Номер слайду 9

4. Колективне виконання завдання 1. Трицифрові числа порозрядно можна додавати (віднімати) так само, як і двоцифрові.

Номер слайду 10

5. Виконання завдання 2 з коментарем. = (400+500)+= (800-700)+(3+6)=(60+20)+900+80+9=989(70-60)+114(9-5)=100+10+4=400+60+3500+20+6800+70+9700+60+5

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

ІІ. 6. Усне колективне виконання завдання. Знайдіть значення сум та різниць у першому рядку способом порозрядного обчислення. Зверніть увагу: це усний прийом обчислення. Зіставте вирази у стовпчиках. Що змінилося? Як ця зміна вплине на розв’язування? 456 + 233 898 – 567 456 + 234 898 – 568 456 + 235 898 – 569 456 + 255 898 – 599= 689= 331= 690= 691= 711= 330= 329= 299

Номер слайду 13

ІІІ. Ознайомлення з письмовим прийомом додавання і віднімання трицифрових чисел.1. Усне колективне виконання завдання. 4 + _____ 5 6 2 5 5 1 1 1 1 7 8 9 8 _ 5 9 9 _____ 1 9 1 9 2 1 1 8 8

Номер слайду 14

Колективне читання пам'ятки:

Номер слайду 15

2. Колективне виконання завдання 3. За усного прийому обчислення вираз записують у рядок, а за письмового – у стовпчик. При усному прийомі арифметичні дії розпочинаємо з найвищого розряду, а при письмовому – з нижчого розряду.

Номер слайду 16

2. Колективне виконання завдання 3. 3 + _____ 2 5 2 6 7 2 1 9 5 7 1 8 _ 4 5 6 _____ 1 2 6 2 2 1

Номер слайду 17

IV. 1. Виконання завдання 4 з коментарем.

Номер слайду 18

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 4 + _____ 3 6 2 2 1 7 5 6 5 4 8 _ 1 2 3 _____ 5 2 4

Номер слайду 19

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 3 + _____ 8 6 5 2 2 8 1 0 9 7 8 0 _ 4 3 8 _____ 1 2 4 3 0 0

Номер слайду 20

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 6 + _____ 3 8 2 5 2 0 1 9 8 9 0 3 _ 6 5 1 _____ 1 2 5 2 0 0

Номер слайду 21

2. Диференційована робота над завданням 5.

Номер слайду 22

2. Диференційована робота над завданням 5. Ціна 1 шт.(грн)Кількість(шт.)Вартість(грн)МР10 грн40 грн80 грн? грн? шт. одн.2) .1) :80 : 10 = 8 (шт.) – однакова кількість тенісних м'ячиків та ракеток.40 . 8 = 320 (грн)Відповідь: 320 грн треба заплатити за ракетки, якщо їх купити стільки ж, скільки й м'ячиків.

Номер слайду 23

2. Диференційована робота над завданням 5. Ціна 1 шт.(грн)Кількість(шт.)Вартість(грн)МР10 грн40 грн80 хх : 40 = 80 : 10х : 40 = 8х = 8 . 40х = 320320 : 40 = 80 : 10 8 = 880 : 10 х : 40 =

Номер слайду 24

Самостійне виконання завдання 2 (зошит «Працюю самостійно», с. 5= 530= 240= 940= 190= 990= 100= 330= 390= 640= 420= 200= 600= 280= 630= 130

Номер слайду 25

V. Пояснення завдань домашньої роботи. Домашнє завдання. Зошит «Працюю самостійно», с. 5 «Письмове додавання і віднімання», завдання № 3, 4. У завданні № 3 треба обчислити значення сум і різниць письмово; у завданні № 4 – розв’язати задачі.

Номер слайду 26

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Які прийоми додавання і віднімання круглих чисел ви знаєте?У чому відмінність між усними прийомами і письмовими прийомами?Усний та письмовий. За усного прийому обчислення вираз записують у рядок, а за письмового – у стовпчик. При усному прийомі арифметичні дії розпочинаємо з найвищого розряду, а при письмовому – з нижчого розряду.

Номер слайду 27

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Як можна міркувати при додаванні і відніманні трицифрових чисел у стовпчик?Про що треба пам’ятати, виконуючи письмові обчислення?Записую числа стовпчиком – розряд під розрядом. Обчислення починаю з розряду одиниць. Виконую дії з десятками. Виконую дії із сотнями. Виконуючи письмові обчислення, треба пам'ятати, що 10 одиниць нижчого розряду складають 1 одиницю вищого.

Номер слайду 28

Дякую за урок! 325 267 592 718 456 262+_

Номер слайду 29

Презентацію підготувала вчитель школи І-ІІІ ступенів № 190 Деснянського району м. Києва Савичева Валентина Василівна. Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гольдфельд Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гузієва Лариса
    Чудова презентація! Щиро дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сойма Юля Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. NNN Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
6 липня 2018
Переглядів
19257
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку