Постійно після контрольної роботи планую урок для аналізу навчальних досягнень учнів з даної теми, типових помилок учнів класу та особистих помилок кожного учня. Всі учні класу мають особисті бланки навчальних досягнень з кожної теми відповідного класу. Під час уроку учень відмічає свої досягнення відповідним балом. Під час виставлення семестрових та річних оцінок наглядно і зрозуміло дітям та батькам які бали учень одержав з відповідної теми. За бажанням кожен учень під час канікул може покращити свої знання. Протягом навчання учня в школі ведеться його особистий моніторинг навчальних досягнень з предмету в різних класах. Цікаво аналізувати їх в 11 класі під час підготовки до ЗНО.
Тема: Аналіз контрольної роботи «Точка. Пряма. Відрізок. Промінь. Ламана. Кут. Многокутник.»Мета: моніторинг рівня навчальних досягнень учнів, аналіз та корекція типових помилок; знати види кутів, трикутників; формули обчислення периметра квадрата, прямокутника;вміти використовувати набуті знання при розв’язуванні задач, виконувати побудову кута та многокутника, використовуючи транспортир .
Аналіз контрольної роботи. Учні записують в зошитах очікуваний бал(ОБ),одержаний бал за контрольну роботу(КР) і зображають свою реакцію відповідним малюнком(рефлексія). При демонстрації одержаних балів відповідного рівня учні використовують сигнальні картки відповідного кольору (високий – синього, достатній – жовтого, середній – зеленого, початковий – червоного).
Порівняння результатів контрольної роботи5-А високий “12”-1; “10”-3; достатній “9”-2; “8”-2; середній “6”-5; “5”-2; «4»-4 Початковий «3»- 1 Точка. Пряма. Відрізок. Промінь. Ламана. Многокутник.5-Б. високий ; достатній “9”-0; “8”-3; “7”-3;середній “6”-1; «5»- 2; «4»- 2 Початковий «3»- 2
Корекція знань та вмінь учнів. Всі бажають одержати хороші результати, але…Якщо людину турбує її стан здоров'я, вона йде до лікаря і той, зробивши відповідні аналізи, установлює діагноз. Навіть машини проходять комп’ютерну діагностику. Сьогодні й ми проведемо діагностику, щоб визначити причину допущених помилок та уникати їх надалі.
— Тоді я поверну назад, — сказала Точка. — Я, напевне, пішла не в той бік.— І в другий бік не буде ….(2 відповідь)У Прямої лінії зовсім немає… (3 відповідь)Засмутилася Точка:— Як же мені бути? Що ж, мені так і доведеться йти, йти і йти без кінця?!— Коли ти не хочеш йти по Прямій без кінця, давай покличемо на допомогу Ножиці.— Давай покличемо! — зраділа Точка — ... А для чого нам Ножиці?— Зараз побачиш,— відповіла Пряма.
.— Тепер- Точка на Відрізку Прямої.— Відрізок Прямої! Відрізок Прямої! — задоволено повторювала Точка, просуваючись по Відрізку з одного кінця в інший. — Я запам'ятаю цю назву. Мені подобається на Відрізку. Тут я влаштую свій дім. Але Пряма мені теж подобалася. Жаль, що її не стало. Адже тепер замість Прямої є мій Відрізок і ще два оцих... не знаю, як їх назвати. Теж Відрізки?