Презентація до уроку математики в 6класі "Коло.Круг" з невеликою практичною роботою.Містить необхідну інформацію про елементи та їх властивості. Заздалегідь попередити дітей про наявність циркуля.
- це фігура, що складається з усіх точок площини, рівновіддалених від даної точки, котра називається _________ кола. Відстань від точок кола до його центра називається________ кола Ас. Моо. ВВідрізок, що сполучає довільні дві точки кола, називається _____ кола Хорда, що проходить через центр, називаєьтся __________кола. Колоцентромрадіусомхордоюдіаметром. Аstyle.colorfill. Colorfill.typefill.onrstyle.colorfill. Colorfill.typefill.on
ом. NKc. AEDFBЯкі з відізків, зображених на рисунку (точка О- центр кола), являються:а) діаметрами;б) радіусами; в) хордами?Чи може хорда бути:а) рівна радіусу,б) в два рази більше радіуса,в) в три рази більше радіуса? На колі взято точку. Скільки діаметрів і скільки хорд можна провести через цю точку?
Із історіїСама досконала лінія – коло. ( Арістотель)Самий важливий елемент кола – радіус. ( Вавилоняни і древні індійці )Радіус (латин.) –промінь,спиця, використовували римські поети Овідій і Вергілій. Евклід говорив«пряма із центра». Термін «радіус» вперше в «Геометрії» 1569г. ввів французький вчений Рамус. 11 ст. римський автор Боецій «Мистецтво геометрії» вперше ввів термін – півдіаметр. Хорда (грец.) – струна, ввели в Європі 12-13 ст.
1. Поставте в зошиті точку О , відступивши вниз від запису 8 кліток. 2. Візьміть в розхилі циркуля відрізок 3см. Поставте голку в точку О і побудуйте коло. 3. Поставте на колі дві довільні точки. Сполучіть їх. Яка фігура утворилась? 4. Сполучіть довільну точку кола з центром. Що маємо зараз? Практична робота