Презентація до уроку математики з теми: "Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками" (математика, 5 клас)

Про матеріал
Презентація до уроку математики з теми: "Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками" (математика, 5 клас). Даний матеріал відповідає чинній програмі з математики, можна використати під час дистанційного навчання. За підручником: О.С.Істер. Математика, 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти. – Київ: Генеза, 2018.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Вчитель: Кондратенко Є. О.“Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші” А. Нівен

Номер слайду 2

Мета уроку Повторити тему попереднього уроку “Звичайні дроби і ділення натуральних чисел”(п.28, с.164-167 за підручником: О. С. Істер. Математика, 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти. – Київ: Генеза, 2018). Домогтися засвоєння правила порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками; сформувати вміння і навички порівнювати дроби: звичайним шляхом і за допомогою координатного променя. Сформувати вміння і навички по розв’язуванню прикладів і вправ з даної теми.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання№ 969. 1) 7; 2) 27; 3) 35.№ 971. (м/хв) № 976(1)*. № 975(4)*. Перевірка знання правил (с.165 за підр.) та усні запитання деяким здобувачам освіти під час перевірки д.з.

Номер слайду 4

№ 976* (із д.з.)Увага! Робимо грамотні і правильні математичні записи при розв’язанні рівнянь.

Номер слайду 5

Дайте усні відповіді на запитання: Що означає порівняти два натуральних числа?За допомогою яких знаків записують результат порівняння двох чисел?Наведіть приклади. Актуалізація опорних знань

Номер слайду 6

Вивчення нової теми Приклади. 1. 2.

Номер слайду 7

Давайте разом з вами спробуємо сформулювати, а потім записати правило порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Запис правила в зошит (с.168).

Номер слайду 8

№ 983 (виконуємо разом)Засвоєння нових знань, умінь і навичок

Номер слайду 9

Номер слайду 10

№ 987 (1 варіант)№ 988 (2 варіант)Для тих, хто швидше зробить: № 993 . достатній рівень. Самостійне розв’язування вправ із подальшою перевіркою. Середній рівень

Номер слайду 11

№ 993 За правилом порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками . ТодіЗапишемо дроби:

Номер слайду 12

Закріплення нової теми. Форми роботи: колективне (біля дошки) та самостійне розв’язування (робота в парах) різнорівневих вправ.№ 984(1,2,5) початковий і середній рівні№ 995 достатній рівень

Номер слайду 13

Оцінювання здобувачів освіти за результатами роботи на уроці Обов’язкове: … По бажанню: решта здобувачів, хто напрацював на оцінку.

Номер слайду 14

Підсумки уроку, рефлексія. Здобувачі освіти підбивають підсумки уроку своїми словами (відповідно до поставленої мети). Чи зрозуміли ви тему сьогоднішнього уроку?

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Домашнє завдання Повторити п.28, вивчити п.29 (с.168-169), № 984(3,4,6), 991, 996.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бородич Зоя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
5649
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку