18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація до уроку мистецтва в 9 класі на тему "Телебачення. Телереклама"

Про матеріал

Дана презентація допоможе вчителю мистецтва, що працює за підручником "Мистецтво 9 кл." авторів Назаренко Н.В., Чен Н.В., провести урок у 9 класі на тему "Телебачення. Телереклама".

Перегляд файлу

Тема уроку

----------------------------------------------------------------------------

Телебачення. Телереклама

Давайте пригадаємо

lЩо таке анімація (мультиплікація)?

lЯкі вам відомі види анімації?

lЩо ви знаєте про японську анімацію? Що її відрізняє від анімації інших країн.

lНазвіть найвідоміших українських режисеріваніматорів та їх мультфільми.

lЯкий український мультфільм отримав премію «Срібний ведмідь» на міжнародному кінофестивалі «Берлінале»?

lЩо таке відеокліп? Які бувають види відеокліпів?




Телебачення — загальний термін, що охоплює всі  аспекти технології та практичної діяльності,  які пов'язані із передачею зображень із звуковим супроводом на далекі відстані.

Це виробництво і поширення аудіовізуальних  передач і програм, наймасовіший засіб поширення інформації, різновид мистецтва.

Телебачення було винайдене в 20-х роках 20 століття і відтоді поступово стало звичним в оселях людей та в

різних областях діяльності людини. З винадохом лезерних дисків та інших компактних засобів запису й відтворення

зображень, телевізори використовуються не тільки для прийому телепередач, а й для перегляду записаної інформації.

ТЕЛЕБАЧЕННЯ - один з найбільш масових засобів поширення інформації (політичної, культурної,

пізнавальної, учбової, рекламної); воно застосовується також в наукових, організаційних, технічних і ін. прикладних цілях, напр., в промисловості і на транспорті

(диспетчеризація, контроль), при космічних і ядерних дослідженнях, в медицині.

Застосування телебачення

Разом з радіомовленням телебачення є одним з наймасовіших засобів інформації, освіти, політичного і культурного виховання


людства; також одним з основних засобів зв'язку, що широко використовується у наукових дослідженнях, в техніці,

промисловості, транспорті, будівництві, сільському господарстві, метеорології, космічних дослідженнях, у військовій справі тощо.

Телебачення буває монохроматичним (чорно-білим) і кольоровим.

Засобителебачення

Телеекран – дає зображення на просвіт, має дещо іншу фактуру, ніж кіно.

Відеозапис – запис електричних сигналів, що несуть інформацію про зображення.

Ефір – навколишнє середовище, куди електромагнітні хвилі несуть сигнали.

Прямий ефір – передавання в ефір програм без проміжної стадії відеозапису.

Монтаж – розстановка кіно-, відеокадрів у певній послідовності.

Відеознімання – процес синхронного фіксування зображення і звуку.


Програма –це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач,  яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.

Передача –змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана  незалежно від інших частин програми. 



Основнізавданнятелебаченняяк екранногомистецтва:

      піднімати такі проблеми сучасності, які турбують людей, викликати емоційні переживання;

      саме телебачення повинно стати тією ланкою, що об’єднує різні покоління, народи, країни;

      привертати увагу до інформації, зробити так, щоб вона була сприйнята і вірно інтерпретована, щоб була збережена в пам’яті нащадків для подальшого використання.









Реклама ( від фр. – викрикувати) – інформація про найкращі властивості товарів і послуг із метою створення попиту на них; популяризація творів літератури, мистецтва тощо.

Види реклами за способом розповсюдження:

-      радіо- та телереклама;

-      публікації в пресі; - поліграфічна;

-      реклама в Інтернеті;

-      зовнішня реклама  (на бігбордах, вивісках магазинів, транспорті…)

Види реклами за призначенням:

-      комерційна; - соціальна;

-      іміджева;

-      політична;

-      реклама товарів і послуг.

Види телереклами за формою:

Ø рекламні повідомлення; Ø рекламні ролики:

розгорнуті (30  секунд і  більше); бліц-ролики (15—20  секунд).

«Жодна, навіть найвірніша справа не рухається без реклами. Зазвичай думають, що необхідно рекламувати тільки погане, - гарна річ і так буде проданою. Це хибна думка. Реклама – це ім’я речі. Реклама повинна нагадувати безкінечно про кожну, навіть чудову річ. Думайте про рекламу!»

В.Маяковський

Чи всяка реклама є витвором мистецтва?

Кінематограф,  телебачення,  відео дають можливість пов’язати світ власних

переживань і  відчуттів із конкретною 

реальністю навколишнього світу.  Саме

екранне мистецтво в ХХІ ст. дало досить наочний приклад неймовірної за розмахом і

швидкістю системи поширення аудіовізуальної інформації в художній формі, сформувало найширше коло глядачів.

Підсумок уроку

lЩо таке телебачення?

lЯкі вам відомі засоби телебачення?

lДе застосовується телебачення?

lНазвіть новітні жанри телебачення. Що таке програма? Передача?

lЯкі основні завдання телебачення як екранного мистецтва?

lЯкі ви знаєте сучасні українські телесеріали?

lЩо ви знаєте про телерекламу?


Домашнє завдання:


lПовторити всі екранні мистецтва, підготуватися до підсумкового уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Мистецтво 9 клас (Назаренко Н.В., Чен Н.В.. Севастьянова Д.О., Мерзлікіна М.М.)
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
2413
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку