Презентація до уроку:"Множення раціональних чисел.Розв’язування вправ"

Про матеріал
Презентація до уроку-подорожі в 6 класі :"Множення раціональних чисел.Розв’язування вправ"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож до країни Раціональних Чисел. Розум полягає не лише в знаннях, але й уміння застосовувати ці знання. Аристотельstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

На базарі їх не купиш,На дорозі не знайдеш,Їх не зважиш на терезах,І ціни не підбереш.…

Номер слайду 3

Як додати два від’ємних числа? Як додати два числа з різними знаками? Як помножити два від’ємні числа? Як помножити два числа з різними знаками? Сформулювати розподільну властивість множення. Що називається коефіцієнтом? Чому дорівнює сума двох протилежних чисел? Коли добуток дорівнює нулю? Чому дорівнює добуток будь-якого числа на нуль? Чому дорівнює добуток будь-якого числа на 1? Чому дорівнює добуток будь-якого числа на -1? Як розкрити дужки перед якими стоїть знак плюс? Як розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус? Записати переставну властивість множення?

Номер слайду 4

Острів “Усної лічби”І сувора, й солов’їна. Математики країна. Праця тут іде завзята. Вмій лиш спритно рахувати.

Номер слайду 5

- 12+ 5+ (- 3)+ 6- (- 19)* 4+ 5+ 3+ (- 2) -6 + 12* 25+ (-5)+ 7- 6+ 4+ 2* 50ppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

Острів «Науковий»Думаємо колективно,Працюємо оперативно,Сперечаємося доказово – Це для всіх обов’язково.1)Виконайте дії найзручнішим способом:а) (-2,5) · (-0,93) · 22;б) 9,4 · (-0,75) · ; в) 2)Визначте коефіцієнти:5а · 7; 6тп · 0,3; 4х· (-2);-3х · (-3); 5ab· (-2) · с; -а · (-3) · 2;-2 · 0,5х; 3ху · (-5) · t; 3,5 · (-2с) ·(-1).

Номер слайду 7

3) Розкрийте дужки: 2(х+1); -(4а+ 3); 3(t –2); 4(-2х + 7); -2(2x +1); -(-5n –6).5(2а+6); -9(3в -4); -(21х+49)  4) Винесіть спільний множник за дужки:9b + 9с; 3х + 3у; 5х – 5хy;4с–40d; 8b–4с; 6х + 12у;-6х – 6у; 7аb+ 7b; -2а+ 2b. 5) Спростіть вираз і знайдіть його значення: -5(с + 2) - (с – 3), якщо с = 1,5;

Номер слайду 8

Зупинка “Підводні рифи”а) 3а – 4а + 7а = 6а; б) -5х + 3х – 7х + х = 8х;в) 4у – 3у –у= 0; г) -1,2а – 0,8а + 4а = 2а;д) х– х+ х = х; e) 10k + k – 2k – 5k = -4kж)2а – 3b + 4а – b= 6а – 4b;з)т – 5а + 3 – т+ 2 = 5 – 5а;и)-2,1x – 3у – 0,9 + 3,2y= 3х + 0,2у

Номер слайду 9

а) 3а – 4а + 7а = 6а;  б) -5х + 3х – 7х + х = 8х; -8хв) 4у – 3у –у= 0; г) -1,2а – 0,8а + 4а = 2а;  д) х– х+ х = х;  e) 10k + k – 2k – 5k = -4k; 4k ж)2а – 3b + 4а – b= 6а – 4b; з)т – 5а + 3 – т+ 2 = 5 – 5а; и)-2,1x – 3у – 0,9х + 3,2y= 3х + 0,2у; -3х + 0,2у Правильні відповідіstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

ПІРАТИ!!!!!1) Форма обличчя:1,53 х - 3,16 х а)1.63х; овальне б) -1,63х; кругле в)1.63; витягнуте г) – 1.63; квадратне  2) Колір очей: Обчислити:(-1)*7+8-9+10 а) 22; зелені б) – 2; карі в) 2; блакитні г) – 15; чорні 3) Волосся: Порівняйте числа: - 6, 78 і - 9,24 а)перше менше за друге; б) перше більше за друге; чорні прямі руді прямі в)перше дорівнює другому; г) не можна визначити; світлі хвилясті чорні кучеряві  4) Форма носа. Обчислити: -0,9*(-10)а) -9; картоплею б) 0.09; кирпоносий в) -90; з горбинкою г) 9; прямий 5) Губи: Винести спільний множник за дужки: 2х-8у а) 2(х-у); бантиком ; б) 2(х-4у); вузькі; в) х(2-8у); пухкі; г) 2(х-6у) ; куточки опущені вниз. 6) Особливі прикмети. Розв’яжіть рівняння /х/ - 7 = 12 а) х=19; світлі пишні вуса б) х = - 19; родимка на лівій щоці в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики  

Номер слайду 11

Номер слайду 12

- Якою країною ми подорожували?- Чи сподобалася ця подорож?- На уроці ми досягли успіху завдяки- А що ми повторили під час мандрування?У- увазіР – роботіО – організованій. К – кмітливості.

Номер слайду 13

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дзюба Алла
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
1794
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку