Контрольна робота "Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел" (формат ЗНО).

Про матеріал
Контрольна робота складена у двох варіантах у форматі ЗНО. Мета - перевірити рівень засвоєння здобувачами освіти знань з теми "Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел". Контрольну роботу можна редагувати відповідно до рівня навчальних досягнень учнів класу.
Перегляд файлу

 

C:\Users\PC\Desktop\3.pngКР- 6 клас      Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння чисел                 Варіант-1

 

А) – 3 і - 2

 Б) – 4 і - 3

 В) – 3 і 3

 Г) – 3 і 7

Д) – 3 і - 1

1.(0,5б.) Між якими цілими послідовними числами міститься число -3,5?

 

2. (0,5б.)  Із чисел ; -; ; ,3,7; ; -  назвіть  всі цілі числа.

 

А) ; -; ; ; -

Б) -; ; ; -

В) ;

Г) ; -; ; ,3,7; ; -

Д) 0

 

3. (0,5б.) Яка з нерівностей (рівностей) є правильною?

 

А)  - 10 > 0

 Б)  – 8 < - 10

 В) )  10 = -10

 Г) - 0,5 > - 0,12

Д)  – 8,2 < - 8,12

 

4. (0,5б.) Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –9,8 і 5,8?

 

А)  17

 Б)  16

 В) )  15

 Г) 11

Д)  7

 

5. (0,5б.) Яке з чисел на координатній прямій розташоване ліворуч від числа -3,5?

 

А)  -3,6

 Б)  - 3,2

 В) )  -3,4

 Г) 3,5

Д)  - 3

 

6. (0,5б.) Чому дорівнює модуль -13?

 

А)  13 або - 13

 Б)  0

 В) )  - 13

 Г) 13

Д)  не існує

 

7. (0,5б.) Яка з точок знаходиться на координатній прямій ліворуч від точки А(7) на 12 од. відрізки?

 

А)  М( - 19)

 Б)  С ( - 5)

 В) )  Д ( -12)

 Г) К (19)

Д)  Р ( - 4)

 

8. (по 0,5б.) Встановіть відповідність між рівняннями (А – Г) та їх коренями (1-5).

 

А)  |х| =  5

 Б)  |х| = - 5

 В) )  - х = - 5

 Г) |х| = 0 : 5

1) немає коренів

2) 5

3) – 5 або 5

4)  - 5

5)  0

 

9. (1б.) На координатній прямій позначте точки А ( - 1);  В   С (0,5);  М.

 

10. (1б.) Знайдіть значення виразу  |–4,2| · |–10| -   .

 

11. (1б.) Розташуйте числа в порядку зростання:   2,5;  -2,7;  2,3;  -2,8;  2,16;   -2,03;  1.

 

12. (1б.) Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .

13. (1б.) Укажіть усі цілі розв'язки нерівності  2,7 < |у| ≤ 7.

14. (1,5б.) Розв'яжіть рівняння   10 – 0,4·|у| =

 

ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ

 

На мою думку, я отримав (ла)

 

№ завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

К-ть балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя оцінка ___________                                                              

 

 

 

 

C:\Users\PC\Desktop\3.pngКР- 6 клас      Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння чисел                 Варіант-2

 

А) – 6 і - 7

 Б) – 6 і - 5

 В) – 6 і - 8

 Г) – 6 і 6

Д) – 7 і - 0

1.(0,5б.) Між якими цілими послідовними числами міститься число -6,5?

 

2. (0,5б.)  Із чисел  10; - 8;  -;  3; -6,5; 0  назвіть  всі цілі числа.

 

А) 10; - 8;  -2 ;  3; -6,5; 0

Б) 10; 3; 0

В) 10:  3

Г) 10; - 8;  -;  3;  0

Д) 0

 

3. (0,5б.) Яка з нерівностей (рівностей) є правильною?

 

А)  - 11 > 0

 Б)  –1,2 < - 1,16

 В) )  12 = -12

 Г) - 9 > - 2

Д)  – 6,3 < - 6,42

 

4. (0,5б.) Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами   - 11,6 і  5,4?

 

А)  6

 Б)  12

 В) )  16

 Г) 17

Д)  19

 

5. (0,5б.) Яке з чисел на координатній прямій розташоване праворуч від числа  -5,3?

 

А)  - 6

 Б)  -6,2

 В) )  -5,4

 Г) - 5,6

Д)  - 5,2

 

6. (0,5б.) Чому дорівнює модуль -17?

 

А)  17 або - 17

 Б)  17

 В) )  - 17

 Г) 0

Д)  не існує

 

7. (0,5б.) Яка з точок знаходиться на координатній прямій праворуч від точки А(-2) на 9 од. відрізки?

 

А)  М( - 11)

 Б)  С ( 9)

 В) )  Д ( 8)

 Г) К (7)

Д)  Р ( 0)

 

8. (по 0,5б.) Встановіть відповідність між рівняннями (А – Г) та їх коренями (1-5).

 

А)  |х| =  8

 Б)  |х| = - 8

 В) )  - х = - 8

 Г) |х| = 0 · 8

1)  - 8 або 8

2) 8

3) – 8

4)  0

5)  немає коренів

 

9. (1б.) На координатній прямій позначте точки А ( - 2);  В   С (2,5);  М.

 

10. (1б.) Знайдіть значення виразу    |–0,24| · |–100| -   .

 

11. (1б.) Розташуйте числа в порядку зростання:   3,5;  -3,4;  3,3;  -3,8;  3,26;   -3,23;  0.

 

12. (1б.) Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .

13. (1б.) Укажіть усі цілі розв'язки нерівності  1,4 < |у| ≤ 6.

14. (1,5б.) Розв'яжіть рівняння    2 : |у | + 3,6 =

 

ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ

 

На мою думку, я отримав (ла)

 

№ завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

К-ть балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя оцінка ___________                                                              

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
2768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку