КР- 6 клас Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння чисел Варіант-1
А) – 3 і - 2 |
Б) – 4 і - 3 |
В) – 3 і 3 |
Г) – 3 і 7 |
Д) – 3 і - 1 |
1.(0,5б.) Між якими цілими послідовними числами міститься число -3,5?
2. (0,5б.) Із чисел ; -; ; ,3,7; ; - назвіть всі цілі числа.
А) ; -; ; ; - |
Б) -; ; ; - |
В) ; |
Г) ; -; ; ,3,7; ; - |
Д) 0 |
3. (0,5б.) Яка з нерівностей (рівностей) є правильною?
А) - 10 > 0 |
Б) – 8 < - 10 |
В) ) 10 = -10 |
Г) - 0,5 > - 0,12 |
Д) – 8,2 < - 8,12 |
4. (0,5б.) Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –9,8 і 5,8?
А) 17 |
Б) 16 |
В) ) 15 |
Г) 11 |
Д) 7 |
5. (0,5б.) Яке з чисел на координатній прямій розташоване ліворуч від числа -3,5?
А) -3,6 |
Б) - 3,2 |
В) ) -3,4 |
Г) 3,5 |
Д) - 3 |
6. (0,5б.) Чому дорівнює модуль -13?
А) 13 або - 13 |
Б) 0 |
В) ) - 13 |
Г) 13 |
Д) не існує |
7. (0,5б.) Яка з точок знаходиться на координатній прямій ліворуч від точки А(7) на 12 од. відрізки?
А) М( - 19) |
Б) С ( - 5) |
В) ) Д ( -12) |
Г) К (19) |
Д) Р ( - 4) |
8. (по 0,5б.) Встановіть відповідність між рівняннями (А – Г) та їх коренями (1-5).
А) |х| = 5 |
Б) |х| = - 5 |
В) ) - х = - 5 |
Г) |х| = 0 : 5 |
||||
1) немає коренів |
2) 5 |
3) – 5 або 5 |
4) - 5 |
5) 0 |
|||
9. (1б.) На координатній прямій позначте точки А ( - 1); В С (0,5); М.
10. (1б.) Знайдіть значення виразу |–4,2| · |–10| - .
11. (1б.) Розташуйте числа в порядку зростання: 2,5; -2,7; 2,3; -2,8; 2,16; -2,03; 1.
12. (1б.) Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .
13. (1б.) Укажіть усі цілі розв'язки нерівності 2,7 < |у| ≤ 7.
14. (1,5б.) Розв'яжіть рівняння 10 – 0,4·|у| =
ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ
На мою думку, я отримав (ла)
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
К-ть балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моя оцінка ___________
КР- 6 клас Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння чисел Варіант-2
А) – 6 і - 7 |
Б) – 6 і - 5 |
В) – 6 і - 8 |
Г) – 6 і 6 |
Д) – 7 і - 0 |
1.(0,5б.) Між якими цілими послідовними числами міститься число -6,5?
2. (0,5б.) Із чисел 10; - 8; -; 3; -6,5; 0 назвіть всі цілі числа.
А) 10; - 8; -2 ; 3; -6,5; 0 |
Б) 10; 3; 0 |
В) 10: 3 |
Г) 10; - 8; -; 3; 0 |
Д) 0 |
3. (0,5б.) Яка з нерівностей (рівностей) є правильною?
А) - 11 > 0 |
Б) –1,2 < - 1,16 |
В) ) 12 = -12 |
Г) - 9 > - 2 |
Д) – 6,3 < - 6,42 |
4. (0,5б.) Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами - 11,6 і 5,4?
А) 6 |
Б) 12 |
В) ) 16 |
Г) 17 |
Д) 19 |
5. (0,5б.) Яке з чисел на координатній прямій розташоване праворуч від числа -5,3?
А) - 6 |
Б) -6,2 |
В) ) -5,4 |
Г) - 5,6 |
Д) - 5,2 |
6. (0,5б.) Чому дорівнює модуль -17?
А) 17 або - 17 |
Б) 17 |
В) ) - 17 |
Г) 0 |
Д) не існує |
7. (0,5б.) Яка з точок знаходиться на координатній прямій праворуч від точки А(-2) на 9 од. відрізки?
А) М( - 11) |
Б) С ( 9) |
В) ) Д ( 8) |
Г) К (7) |
Д) Р ( 0) |
8. (по 0,5б.) Встановіть відповідність між рівняннями (А – Г) та їх коренями (1-5).
А) |х| = 8 |
Б) |х| = - 8 |
В) ) - х = - 8 |
Г) |х| = 0 · 8 |
||||
1) - 8 або 8 |
2) 8 |
3) – 8 |
4) 0 |
5) немає коренів |
|||
9. (1б.) На координатній прямій позначте точки А ( - 2); В С (2,5); М.
10. (1б.) Знайдіть значення виразу |–0,24| · |–100| - .
11. (1б.) Розташуйте числа в порядку зростання: 3,5; -3,4; 3,3; -3,8; 3,26; -3,23; 0.
12. (1б.) Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .
13. (1б.) Укажіть усі цілі розв'язки нерівності 1,4 < |у| ≤ 6.
14. (1,5б.) Розв'яжіть рівняння 2 : |у | + 3,6 =
ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ
На мою думку, я отримав (ла)
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
К-ть балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моя оцінка ___________