Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми « Моделювання. Основи алгоритмізації. »; здійснити контроль набутих знань та практичних навичок роботи за комп'ютером.
Підсумковий урок з теми : «Моделювання . Основи алгоритмізації.»
Номер слайду 2
2 група. Модель об'єкта — це новий об'єкт, який має властивості даного об'єкта, суттєві для певного дослідження.( дослідження, об'єкт, властивості, приклад)1 група. Алгоритм — це зрозумілий, точний та повний опис послідовності простих дій для розв'язування конкретної задачі.(зрозумілий, точний,великий, повний)Алгоритм — це зрозумілий, точний та повний опис послідовності простих дій для розв'язування конкретної задачі. Модель об'єкта — це новий об'єкт, який має властивості даного об'єкта, суттєві для певного дослідження. Завдання 1. Вставити пропущені слова. (2 бали)
Номер слайду 3
Завдання 2. Запишіть послідовність подій. Проставте числа в порожні клітинки.(4 бали)Взяти вовка у човен, перевезти його на інший берег, висадити. Повернутися назад. Взяти капусту у човен, перевести її на інший берег і викласти. Взяти козу у човен і повернутися на попередній берег, висадити. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити. Повернутися назад. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити. Човняру потрібно перевезти в човні через річку вовка, козу і капусту. У човні, крім човняра, вміщується або тільки вовк, або тільки коза, або тільки капуста. На березі не можна залишати козу з вовком або козу з капустою. (Ця старовинна задача вперше трапляється в математичних рукописах VIII ст.)
Номер слайду 4
Відповідь: Словесна форма алгоритму перевезення:1. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити.2. Повернутися назад.3. Взяти вовка у човен, перевезти його на інший берег, висадити.4. Взяти козу у човен і повернутися на попередній берег, висадити.5. Взяти капусту у човен, перевести її на інший берег і викласти.6. Повернутися назад.7. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити.
Номер слайду 5
а) рисунок піраміди; и) металева модель атома;б) накреслений план школи; і) запис шахової партії;в) формула площі прямокутника; ї) фізичний дослід;г) нотний запис пісні; й) рівняння хімічної реакції;д) макет забудови площі; к) опудало птаха;е) кулінарний рецепт; л) сценарій проведення свята;є) хімічний дослід; м) фотографія місцевості;ж) дерев'яна модель літака; н) глобус.з) комп'ютерна модель автомобіля; Завдання 3. «Хто перший». Розподіліть указані моделі об'єктів, залежно від способу подання моделі. (1бал){21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Матеріальні моделі Інформаційні моделі {21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Матеріальні моделі Інформаційні моделі д,ж,и,к,на,б,в,г,е,є,з,і,ї,й,л,м
Номер слайду 6
Алгоритм «Відгадай число»: Задумай будь-яке число. Додай до нього 12. Від результату відніми 7. Відніми від результату задумане число. Одержано число ? Завдання 4. «Хто перший». Відгадайте задумане число. Відповідь показати через пантоміму.(2 бали)5