Вхід під «Рондо в турецькому стилі» В. а. Моцарта. Музичне сприймання. В. А. Моцарт. «Рондо в турецькому стилі» із фортепіанної сонати №11 В. А. Моцарт. Рондо для скрипки з оркестром сі-бемоль-мажор.
Номер слайду 3
РОНДО У СУЧАСНІЙ ОБРОБЦІ
Номер слайду 4
Аналіз музичного твору1. Розкажіть про особливість звучання Моцарта2. Охарактеризуйте засоби виразності, використані у кожному музичному творі3. Які музичні інструменти виконують ,,рондо у турецькому стилі”?4. Чим відрізняється сучасна обробка рондо від оригіналу?5. Порівняйте рондо для фортепіано та рондо для скрипки з оркестром. Назвіть спільні та відмінні риси 6. Розкажіть про свої враження від музики7. Назвіть музичні твори Моцарта, які звучали на попередніх уроках‘?
Номер слайду 5
Новий матеріал для засвоєння. За кількістю тем виділяють мале рондо (одна або дві теми) і велике рондо(три і більш тем)Розглянемо схему музичної форми рондо: А-В-А-С-А…-А ,де А – це рефрен, В і С— епізоди. У ХІХ – ХХ ст. класична уніфікація форми відходить на задній план:натомість зростає індивідуалізація. Дві однакові конструкції --- рідкісне явище. Рондо може мати будь—яку кількість частин, але не менше п’яти. Рефрен може проводиться в різних тональностях, нерідко порушується повторення частин. Такий тип рондо зливається з іншими формами, зокрема, із сюїтною.
Номер слайду 6
Виконання творчого завдання Розгляньте репродукцію картини. Чим вона нагадує вам музичне рондо? Поясніть, чому ви так вважається.
Номер слайду 7
весняна пісня Музика В. А. Моцарта
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Домашнє завдання:1. Послухайте камерно-інструментальну музику весняної тематики2. Визначте жанри прослуханих творів
Номер слайду 10
Презентація уроку в 6 класі (24 урок),вчитель чуйко в.с. за підручником кондратової л.г. Дякуємо за увагу