До вашої уваги запропоновано презентаційний супровід уроку музичного мистецтва у п'ятому класі на тему "Грає ансамбль"( за підручником Л.Г.Кондратової ).
ГРАЄ АНСАМБЛЬМета. Ознайомити учнів з поняттям ансамбль, інструментальна ансамблева музика, з різновидами інструментальних ансамблів. Ознайомитися з творчістю В. Барвінського. Розвивати вміння учнів давати характеристику музичному образу твору інструментального ансамблю, розрізняти на слух звучання музичних інструментів та різновиди квартетів. Виховувати інтерес до інструментальної ансамблевої музики українських композиторів, народних норвезьких пісень.
Номер слайду 2
Музичне привітання. Хай сопілки дзвінко грають, а скрипочки помагають. Заспіваємо пісень «Добрий день ! Добрий день!»
Номер слайду 3
Духові музичні інструменти. Флейта. Кларнет. Гобой. ФАГОТ
Номер слайду 4
Типи квартетів. Однорідний. Мішаний
Номер слайду 5
Музичний словничок. Квартет — це ансамбль із чотирьох музикантів або вокалістів, а також музичний твір для чотирьох виконавців
Номер слайду 6
Василь Барвінський «Квартет»
Номер слайду 7
Гурт Древляни «Гопак»
Номер слайду 8
Музичне розспівування
Номер слайду 9
Норвезька народна пісня «Чарівний смичок»
Номер слайду 10
Чарівний смичок. Прийшов на село Музикант-старичок Приніс диво-скрипку Й чарівний смичок. Ударив по струнах, Дарма, що без нот ,- Співає, танцює, Сміється народ,Проходив багач І почув скрипача,І заздрість збудилась В душі багача- Продай ,- мовив , -скрипку! За цей товар. Я дам, не вагаючись, Хліба амбар!-Ні! Скрипка моя Не на продаж, о ні!Вона ж не самому Потрібна мені, Під звуки її,Хоч і граю без нот, Танцює, співає Увесь наш народ!
Номер слайду 11
Художнє виконання пісні
Номер слайду 12
Для допитливих — виконання музичного проекту. Проект «Квартети»Мета: знаходити та вибирати необхідну інформацію для оформленнякнижечки. Очікуваний результат: дитяча книжка. План створення: Пригадайте, які інструменти входять до складу квартетів. Чи хочетестворити книжечку під назвою «Квартети»?1. Знайдіть необхідну інформацію в підручнику або музичній енциклопедіїпро музичні інструменти, які входять до складу квартету.2. Намалюйте або знайдіть малюнок із зображенням цих інструментів.3. Оформіть книжечку та розташуйте у правильному порядку різнівиди квартетів: струнний, фортепіанний, духови й.4. Влаштуйте конкурс на найкращу книжечку. У кого вийде найгарніша?