Презентація до уроку на тему "Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич – Сагайдачний."

Про матеріал
  • Презентація допоможе учням розвивати вміння показувати на карті напрямки походів козаків на турецько-татарські фортеці в перші десятиріччя XVII ст., місце Хотинської битви; встановлювати хронологічну послідовність подій; визначати причинно-наслідкові зв'язки подій, що стосуються доби героїчних походів, характеризувати та оцінювати діяльність П. Конашевича-Сагайдачного, висловлювати ставлення до П. Сагайдачного; розвивати вміння робити критичний аналіз історичних текстів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Двадцяте листопада Класна робота

Номер слайду 2

Тема : Морські походи козаків . Гетьман Петро Конашевич – Сагайдачний

Номер слайду 3

Від цього уроку я очікую . . . На цьому уроці я хочу дізнатися про . . .  

Номер слайду 4

Мета: розкрити характерні особливості історії України першої половини ХVІІ ст. – «доби героїчних походів»; поглибити знання про військове мистецтво українського козацтва; охарактеризувати політичну, військову та просвітницьку діяльність гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного; визначати значення й наслідки участі українського козацтва в Хотинській війні

Номер слайду 5

Проблемне завдання: Доведіть, що період гетьманування П. Конашевича-Сагайдачного виправдано виділений в окрему історичну добу.

Номер слайду 6

І група. Сагайдачний - воїн-оборонець. ІІ група. Реформи козацького війська. ІІІ група. Особливості козацького флоту. ІV група. Сагайдачний – політик та дипломат. V група. Сагайдачний - меценат і покровитель освіти та культури.

Номер слайду 7

Які наслідки мали турецько – татарські напади для українських земель? Турецько-татарські напади на Україну

Номер слайду 8

Гарем – жіноче приміщення в будинку мусульманина, де утримувалися жінки і наложниці господаря.

Номер слайду 9

Галера – назва великого веслового військового судна в Османській імперії.

Номер слайду 10

Ясир - бранці, яких захоплювали турки й татари під час нападів на українські, російські й польські землі.

Номер слайду 11

Яничари – привілейована піхота в турецькій армії, що поповнювалася примусовим набором хлопчиків підданих – християн, які виховувалися для військової служби.

Номер слайду 12

1577-1622 Герб родини Петра Конашевича-Сагайдачного

Номер слайду 13

І група Сагайдачний - воїн-оборонець Розглянути питання «Морські походи козаків під проводом П. Конашевича-Сагайдачного». За допомогою хронологічної таблиці показати на карті турецькі фортеці, на які здійснювали походи козаки в першій чверті 17 ст.

Номер слайду 14

1602р. – похід на Кілію. 1606р. – напад на порт Варна. 1608р. – похід на Кримське ханство, козаки взяли Перекоп. 1609р. – похід на Ізмаїл, Кілію, Білгород.

Номер слайду 15

1614р. – походи на Трапезунд і Синоп. 1615р. – напад на Стамбул. 1616р. – похід на Кафу. 1620р. – похід на Стамбул.

Номер слайду 16

Доба героїчних походів - це період двох десятиліть XVII ст., коли козаки здійснювали вдалі морські походи проти турків і татар, захоплювали їх укріплені фортеці, руйнували їх і визволяли полонених.

Номер слайду 17

ІІ група Реформи козацького війська. З’ясувати як вплинули проведені реформи на результати морських походів козаків на турецько – татарські фортеці?

Номер слайду 18

ІІІ група Особливості козацького флоту Опрацювати документи та з’ясувати, яке значення мало використання підводних човнів для захисту від турецько-татарської агресії.

Номер слайду 19

Козацький флот

Номер слайду 20

Підводні човни

Номер слайду 21

ІV група Сагайдачний – політик та дипломат Опрацювати роздатковий матеріал та текст підручника параграф 11, п. 2, з’ясувати роль П.Конашевича-Сагайдачного як політика та дипломата. Герб війська Запорозького

Номер слайду 22

V група. Сагайдачний - меценат і покровитель освіти та культури Опрацювати роздатковий матеріал та з’ясувати роль П.Конашевича-Сагайдачного як покровителя освіти та культури. Будівля Київського братства

Номер слайду 23

1620-1621 рр. - Хотинська війна

Номер слайду 24

Проблемне завдання: Доведіть, що період гетьманування П. Конашевича-Сагайдачного виправдано виділений в окрему історичну добу.

Номер слайду 25

Пам’ятка для розв’язання проблемного завдання 1. Сформулювати гіпотезу за формою: «Я думаю, що . . .» 2. Добрати аргументи за формою: «Я так думаю, тому що . . .» 3. Закінчити міркування висновком-узагальненням «Таким чином, …»

Номер слайду 26

Закінчити речення: Я знаю, що… Я знаю, як… Я знаю коли… Я знаю чому…

Номер слайду 27

Домашнє завдання: Опрацювати § 10 підручника. 2) Скласти кросворд за темою, використовуючи нові терміни

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Линчак Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кривко Наталія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Срібняк Олена Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Новікова Юлія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
10074
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку