Презентація до уроку на тему "Пригадаймо дитинства стежини" - до узагальнення вивченого про прикметник

Про матеріал
Це презентація до уроку узагальнення знань про прикметник. Вона може проводитись під час року Кози або просто про цю тварину. Містить цікаву пізнавальну та ігрову ситуацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЕПІГРАФИ: Душа летить в дитинство, як у вирій, Бо їй на світі тепло тільки там. Ліна Костенко Що вмієте,того не забувайте, а чого не вмієте, того навчайтесь. Володимир Мономах

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ЗАКІНЧИЛАСЯ ПЕРЕРВА, ПРОДЗВЕНІВ ЧАКЛУН-ДЗВІНОК, А ТЕПЕР УСІ ШВИДЕНЬКО НАЛАШТУЙТЕСЬ НА УРОК. ДІТИ, СЯДЬТЕ ВСІ, БУДЬ ЛАСКА, БУДЕМ ЗАРАЗ МОВУ ВЧИТЬ. ПРИГАДАЙТЕ ДЛЯ ПОЧАТКУ ЯК ЖЕ ПРАВИЛО ЗВУЧИТЬ ПРО ПРИКМЕТНИК

Номер слайду 4

“Мікрофон” Учні встають в коло. Передаючи один одному мікрофон, розповідають правила про прикметник. Перемагає той, хто останній розкаже правило.

Номер слайду 5

Сказати, скупий, час, рік, один, біленька, сім, озимий, головонька, рух, понурий, зима, п’ять, внутрішній, дихати, пишу, льняний, сон, три, скляний, одинак, день, уночі, кам’яний. Завдання: виписати прикметники, у кожному слові підкреслити другу літеру –прочитаєте ключове слово уроку

Номер слайду 6

Археологічні розкопки довели, що першою молочною худобою, яку приручила людина, була саме коза. Козяче молоко не тільки смачне, а й корисне як здоровим людям різного віку, так і хворим. За складом воно близьке до коров'ячого, а за деякими показниками навіть перевищує його. Учні записують текст під диктовку, знаходять прикметники, здійснюють їх морфологічний розбір. За слайдом здійснюється взаємоперевірка робіт.

Номер слайду 7

Іде коза, стоїть лоза Густа, рясна, зелена. - Яка краса! – кричить коза. – - Ця вся лоза для мене! І у кози аж дві сльози На радощах повисли. Гризе коза, тріщить лоза – І всю красу погризла. І ти, мала, що в сад пішла Ранковою порою, Не рви квіток, не псуй гілок, Не будь, мала, козою. Завдання: “зловити” прикметники, вказати зайвий.

Номер слайду 8

Ведмежа послуга. Ведмежий кут. Ведмідь на вухо наступив. Вовчий апетит. Вовк в овечій шкурі. Вовком дивитися. Хоч вовків ганяй. Лисом підшитий. Лисячий усміх. Лисяча вдача. Заяча душа. На заячий скік. Далеко куцому до зайця. Не з заячого пуху. Де козам роги правлять.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

П . . . . . . . . Р . . . . . И . . . . К . . . . . М . . . . … . . . Е . . . . Т . . . . . . . . Н . И . . . К . . . . 1. Розряд прикметників: мамин, Олексіїв, бабусин. 2. Як написати слова: червоно(гарячий), жовто(гарячий)? 3. Ступінь порівняння слів: зеленіший, мудріший, більш яскравий? 4. Розряд за значенням: довгий, високий, тонкий. 5. Якої групи слова: синє, давня, майбутній? 6. Як пишемо синьо(жовтий), кисло(солодкий), мовно(літературний)? 7. Форма прикметників: сіра, довга, зимова. 8. Скільки Н у суфіксах слів: глинян…ий, качин..ий, соловʼїн…ий? 9. Прикметники із яким суфіксом пишуться за правилом «девʼятки»? 10. Як напишемо НЕ у реченні: Наша річка Іква (не) широка, а вузька.

Номер слайду 11

Повторити вивчене з теми “Прикметник”. Скласти зв'язний текст “Мої перші казки”

ppt
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку