Мета: 1. Формування здоров’язбережувальної компетенції учнів під час розв'язання сюжетних задач.2. Закріпити знання учнів з теми «Скорочення дробів, порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.3. Сприяти формуванню інтересу до математики, розвитку навичок самостійної роботи.4. Виховувати прагнення берегти своє здоров'я, вести здоровий спосіб життя.5. Розвивати уміння аналізувати отриману інформацію і робити відповідні висновки.
Актуалізація знань. Що показує чисельник звичайного дробу?Що показує знаменник звичайного дробу?Які види звичайних дробів є?Сформулюйте основну властивість дробу?Що означає скоротити дріб?Як додати дроби з різними знаменниками?Як порівняти дроби: З однаковими знаменниками. З однаковими чисельниками. З різними чисельниками і знаменниками
Наступним завданням ми перевіримо не тільки як ви знаєте основну властивість дробу, а український алфавіт. Номер виразу відповідає букви в алфавіті. За старих часів корою цього дерева “заговорювали” зуби і лихоманку. Вирізають з кори трикутник, щоб віддати дань Богу Батькові, Богу Сину, Святому Духу, і труть ясна, читаючи молитву. А потім трикутник прикладають на місце, звідки вирізували. І біль утихає. І невідомо було людям, що справа не в богах, а в речовинах, що містяться, в корі саме цього дерева. Про яке дерево йде мова? (осина)
Ваня прокинувся, коли годинник показував 7 годин 10 хвилин ранку. Йому знадобилося:12 хвилин, щоб вмиватися9 хвилин, щоб з'їсти сніданок6 хвилин на прибирання кімнати25 хвилин на вправи на фортепіано20 хвилин на дорогу до школи. хвилини записати в годинах, за потреби дані дроби скоротити.