Презентація до уроку на тему "Розв'язання сюжетних задач"

Про матеріал
Увага до питання здоров'я школярів суттєво зросла. Упродовж вивчення шкільного курсу математики неможливо обійтись без задач прикладного змісту. Розв’язання таких задач спрямоване на розвиток різних компетенцій учнів. Метою даного уроку є формування здоров’язберігаючої компетентності під час розв’язання сюжетних задач. Між виконанням завдань доцільно провести фізкультхвилинки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Розв'язання сюжетних задач.(Скорочення дробів, порівняння дробів. Додавання віднімання дробів з різними знаменниками)Гасло уроку:«Твоє здоров’я в твоїх руках»

Номер слайду 2

Мета: 1. Формування здоров’язбережувальної компетенції учнів під час розв'язання сюжетних задач.2. Закріпити знання учнів з теми «Скорочення дробів, порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.3. Сприяти формуванню інтересу до математики, розвитку навичок самостійної роботи.4. Виховувати прагнення берегти своє здоров'я, вести здоровий спосіб життя.5. Розвивати уміння аналізувати отриману інформацію і робити відповідні висновки.

Номер слайду 3

Актуалізація знань. Що показує чисельник звичайного дробу?Що показує знаменник звичайного дробу?Які види звичайних дробів є?Сформулюйте основну властивість дробу?Що означає скоротити дріб?Як додати дроби з різними знаменниками?Як порівняти дроби: З однаковими знаменниками. З однаковими чисельниками. З різними чисельниками і знаменниками

Номер слайду 4

Розшифруй слово. Для цього потрібно розставити дроби в порядку зростання. Це слово буде ключовим на уроці. Дроби записані на картках. Перевернувши картки, учні отримають слово «здоров'я» . 𝟕𝟏𝟐;  𝟑𝟖;  𝟏𝟒;  𝟓𝟔;  𝟐𝟑;  𝟏𝟐;  𝟏𝟎𝟐𝟒;  𝟏𝟏𝟏𝟐 

Номер слайду 5

Наступним завданням ми перевіримо не тільки як ви знаєте основну властивість дробу, а український алфавіт. Номер виразу відповідає букви в алфавіті. За старих часів корою цього дерева “заговорювали” зуби і лихоманку. Вирізають з кори трикутник, щоб віддати дань Богу Батькові, Богу Сину, Святому Духу, і труть ясна, читаючи молитву. А потім трикутник прикладають на місце, звідки вирізували. І біль утихає. І невідомо було людям, що справа не в богах, а в речовинах, що містяться, в корі саме цього дерева. Про яке дерево йде мова? (осина)

Номер слайду 6

Щоб отримати відповідь на це запитання потрібно користуючись основною властивістю дробу, знайти значення х, при якому рівність буде правильною 1) 𝟏𝟐=х𝟑𝟖 2) 𝟓𝟏𝟏=𝟏𝟎х 3) 𝟑х=𝟔𝟐𝟐         4) 𝟔𝟏𝟎=х𝟑𝟎 5) х𝟑=𝟕𝟐𝟏 

Номер слайду 7

Усна лічба. Здоровий сон підлітка складає 𝟏𝟑 доби. Сон дівчинки складає 𝟏𝟒 доби. Підрахуйте, скільки годин спить дівчинка і чи буде її сон здоровим ?  

Номер слайду 8

Ваня прокинувся, коли годинник показував 7 годин 10 хвилин ранку. Йому знадобилося:12 хвилин, щоб вмиватися9 хвилин, щоб з'їсти сніданок6 хвилин на прибирання кімнати25 хвилин на вправи на фортепіано20 хвилин на дорогу до школи. хвилини записати в годинах, за потреби дані дроби скоротити.

Номер слайду 9

Колективне розв'язання задач

Номер слайду 10

На сніданок Вінні – Пух з'їв 𝟐𝟗 горщика меду, що на 𝟐𝟏𝟓 горщика менше, ніж на обід. Яку частину горщика меду Вінні – Пух з'їв на сніданок і обід разом ? 

Номер слайду 11

Коза – дереза зі своїми козенятами на сніданок з'їли 𝟏𝟕 запасів капусти, на обід − 𝟐𝟑 , а на вечерю − 𝟒𝟐𝟏.   Чи залишилася у них капуста на наступний день ? 

Номер слайду 12

Розв'язати рівняння. Розв'язавши рівняння, визначите яка частина (в кг) вітаміну С міститься в яблуках, лимонах та капусті. Робота в групах.х − 𝟑𝟐𝟎= 𝟏𝟏𝟎  яблука𝟐𝟑+х= 𝟏𝟑𝟏𝟓  лимони𝟒𝟓 −х= 𝟏𝟑𝟐𝟎 ( капуста) 

Номер слайду 13

ПАМ`ЯТАЙЗдоров'я залежить від:

Номер слайду 14

Д/з. Виконати № 295,297 Дякую за урок!Будьте здорові!!!Творче завдання: підготувати до наступного уроку загадки про здоровий спосіб життя.

pptx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
2414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку