Презентація до уроку на тему: " Розв'язування вправ на множення і ділення звичайних дробів"

Про матеріал
На основі набутих знань про звичайні дроби з математики, знань з природознавства та основ здоров’я формувати математичну компетентність та компетентність здорового способу життя школярів ; Виховати культуру математичного мовлення, запису та інтересу до математики, популяризувати здоровий спосіб життя ; Розвивати уміння обґрунтовувати і використовувати отримані знання по темі « Звичайні дроби» , застосовувати знання про денну норму розподілу їжі, вірно складати свій режим дня та визначати чинники, які впливають на здоров’я людини та розвинути якості, які приведуть до успіху.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Тема уроку: Розв’язування вправ на виконання різних завдань зі звичайними дробами.

Номер слайду 3

Мета уроку: На основі набутих знань про звичайні дроби з математики, знань з природознавства та основ здоров’я формувати математичну компетентність та компетентність здорового способу життя школярів ; Виховати культуру математичного мовлення, запису та інтересу до математики, популяризувати здоровий спосіб життя ;Розвивати уміння обґрунтовувати і використовувати отримані знання по темі « Звичайні дроби» , застосовувати знання про денну норму розподілу їжі, вірно складати свій режим дня та визначати чинники, які впливають на здоров’я людини та розвинути якості, які приведуть до успіху.

Номер слайду 4

Епіграф уроку: Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику. Римський оратор і письменник Цицерон 

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вправа « Асоціативний кущ» Режим дня учня

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Правила поведінки роботи на уроці: Кожна думка важлива. Не бійся висловлюватися. Ми всі партнери. Обдумав, сформулював, висловив!Говори чітко, ясно, красиво!Тільки обгрунтовані докази!Вмій погодитися і не погодитися!Важлива кожна роль.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Сходинка « Знання»Перша вправа « Мікрофон»Друга вправа « Замок і ключик»Третя вправа « кубики Блума»

Номер слайду 13

Відповіді до вправи « Замок і ключик»1 – Г2 – Д3 - Е4 – А 5 – Б6 – В

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Сходинка « Співпраця»Гра « Математичне лото»

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка:5 на 9 - сорок п’ять. Стали рівно біля парт!5 на 5 – двадцять п’ять. Починаємо наш старт!4 на 9 – тридцять шість. Руки вгору, руки вниз!6 на 7 – сорок два. Подивились пильно скрізь!6 на 4 – двадцять чотири. Головою покрутили!8 на 8 – шістдесят чотири. Потім разом всі присіли!3 на 9 – двадцять сім. Піднялись, понагинались!6 на 6 – тридцять шістьІ здоровими зостались!

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Сходинка « Творчість»

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Сходинка « Прогрес» Розв’язати задачу за готовим коротким записом:

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Сходинка « Успіх» ЗНО 2015 року

Номер слайду 23

Відповіді до завдання ЗНО1 – Д2 – В3 - Б4 – А

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Рефлексія уроку: Закінчіть речення: Сьогодні на уроці я повторив … . Було цікаво… . Я виконував завдання … . Мені вдалося …. . Мені сподобалося на уроці…. Мені не сподобалося на уроці….. Я дізнався на уроці ….

Номер слайду 26

Домашнє завдання: Виконати тестові завдання на сторінці 282 підручника.

Номер слайду 27

Дякую за увагу !!!r

pptx
Додано
3 січня 2021
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку