Конспект уроку математики в 6 класі з теми "Повторення".

Про матеріал
Урок математики проводиться в формі подорожі у пошуках скарбів. Учні подорожують морем знань, змагаютьмя між собою командами, їх очікують зупинки у затоці Координат, на острові Рівнянь, на причалі Обчислювань, на пляжі Кросвордів,щоб рухатись далі необхідно виконати завдання, першою дістається пірсу Переможців команда, яка правильно та швидко виконає всі завдання. В ході уроку повторюються знання та вміння учнів з тем "Координатна площина", "Рівняння", "Дії з раціональними числами".
Перегляд файлу

Тема уроку: Повторення.

Мета уроку: Повторення знань та вмінь учнів  тем «Система координат», «Рівняння», «Дії з раціональними числами», розвиток просторової уяви, інтересу до вивчення математики. Формування навичок роботі в парах. Виховання наполеглевості, старанності.

 

Хід уроку

 

I.Організація роботи.

Вступне слово вчителя

Сьогодні ми проводимо незвичайний урок, а урок  - подорож, в процесі якого повторимо знання та вміння з окремих тем, дізнаємося цікаві історичні факти, а також пограємо.

 (слайди 1 – 3)

На нас чекає захоплююча морська подорож. На кораблі дуже важлива дисципліна, тому установимо правила, якими будемо керуватись. Ви об’єднаєтесь в дві команди,які будуть змагатись за скарби, виберете назви команд. Запропоновані завдання, які вам треба буде виконати, для того, щоб дістатися скарбів ви будете виконувати самостійно і здійснюватимете взаємоперевірку з сусідом по парті. Перед кожним завданням я оголошуватиму ціну завдання -  кількість балів. Деякі завдання будуть виконані на дошці. За порушення дисципліни викрики з місця, зважання роботі  команда отримує штрафні бали. Перемогу отримає команда, яка допустить менше помилок і швидше дістанеться скарбу. Все зрозуміло? Тоді рушаймо.

II. Виконання завдань.

 З Бурхливої гавані ми прямуємо до затоки Історії.

(слайди 4 – 7 )

Далі наш шлях пролягає до затоки Координат, де нас чекають цікаві завдання. Кожне завдання оцінюється 0,5 балами, остання завдання 1 балом. Після їх виконання ваш сусід по парті  ставить у вашому зошиті кількість зароблених вами балів.

(слайди 8 – 45)

Наступна наша зупинка в таверні Знавців. За усну відповідь ви отримаєте 1 бал.

Далі наша наступна зупинка буде на острові Рівнянь. Кожне завдання на ньому 1 бал. Правильність розв’язання рівнянь перевіримо на дошці.

(слайди 48 – 51)

А зараз трошки відпочинемо і повеселимося, бо настав час фізкультхвилинки.

Далі ми вирушаємо до Обчислювального причалу. На ньому кожне завдання  теж коштує  бал.

Подорож наближається я до кінця, і щоб дізнатися який же скарб ми здобули ми завітаємо на пляж Кросвордів, де розгадавши кросворд ви дістанете відповідь на головне питання.

І завершуємо подорож ми на пірсі Переможців, бо незважаючи на те, хто першим дістався  до скарбу, ви всі переможці. Останнє завдання творче, яке дасть можливість виявити свої творчі здібності.

 

III.Підсумок уроку.

Подорож завершено. Я перевірю ваші зошити і виставлю вам оцінки. Що вам сподобалось на уроці, а що не сподобалось?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 січня 2021
Переглядів
463
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку