Презентація до уроку на тему "Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору"

Про матеріал

Презентація до уроку біології "Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору" у 8 класі створена у відповідності до чинної програми з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін, затверджених МОН. Містить завдання для учнів різного типу, слайди про структуру сенсорних систем в цілому та зорового аналізатора зокрема, про різноманітність органів чуттів людини, значення зору і будову ока, відео "11 цікавих фактів про око" й про красу первоцвітів, матеріали для лабораторного дослідження "Визначення акомодації ока" та ін.

Призначена для вчителів біології загальноосвітніх навчальних закладів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДЕВІЗ УРОКУ:

Номер слайду 2

ІВАН ПЕТРОВИЧ ПАВЛОВ( 1849 – 1936 )Фізіолог, лауреат Нобелівської премії, творець науки про вищу нервову діяльність і уявлень про процеси регуляції травлення

Номер слайду 3

І.___________відділфото-рецепторизоровий нервхемо-рецепторимехано-рецепториІІ.____________відділслухова зона в скроневій частці кори головного мозкусмаковий нервслуховий нервнюховий нервІІІ.___________відділзорова зона в потиличній частці кори головного мозкутермо-рецепторипідкіркові центри головного мозкусмакова зона в тім'яній частці кори головного мозку

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ПРОБЛЕМНЕ ЗАПИТАННЯ: Один фізик сказав: Око дивиться, а мозок бачить“”

Номер слайду 7

Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ УРОКУ:визначити функції зорової сенсорної системи;вивчити будову зорової сенсорної системи;навчитися розпізнавати елементи будови ока та встановлювати взаємозв’язок між будовою та функціями цих елементів;навчитися застосувати знання для дотримання правил профілактики порушень зору та попередження захворювань органів зору;навчитися характеризувати значення зорової сенсорної системи для забезпечення процесів життєдіяльності організму та зв’язку організму із зовнішнім середовищем;виконати лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока».

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Зоровий аналізатор. Периферична частина. Провідникова частина. Центральна частина. Фото-рецепториока Зоровий нерв. Центри мозку

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Тема. Визначення акомодації ока. Мета: ознайомитися з: - методами дослідження акомодації ока; формувати уміння і навички: - визначати здатність ока до акомодації; розвивати уміння і навички: - проводити спостереження та самоспостереження. Лабораторне дослідження №9

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Властивість ока пристосовуватись до чіткого бачення предметів, розташованих на різній відстані від нього, називається акомодацією. Вона можлива завдяки здатності кришталика змінювати свою кривизну, а отже, й заломлюючу силу. При розгляданні предметів на далекій відстані кришталик стає більш плоским, а при розгляданні близько розташованих предметів – опуклим. При порушенні акомодаційної здатності кришталика спостерігаються далекозорість чи короткозорість.

Номер слайду 15

●Склера●Рогівка●Зіниця●Райдужка●Кришталик●Склисте тіло●Сітківка. Око людини – це природна оптична система. Склера щільна непрозора оболонка, яка ззовні вкриває око. Сітківка світлочутлива поверхня очного дна. Рогівка прозора рогова оболонка, що діє як збиральна лінза й забезпечує 75 % здатності ока заломлювати світло. Райдужка (райдужна оболонка), має в різних людей різне забарвлення Зіниця круглий отвір, який звужується в разі збільшення освітленості й розширюється в разі її ослаблення. Адаптація – це здатність ока пристосовуватися до різної освітленостіКришталик збиральна лінза, яка завдяки скріпленим із нею м’язам може змінювати свою кривизну, а отже, оптичну силу. Склисте тіло прозора драглиста маса, що заповнює простір між кришталиком і сітківкою. Будова ока

Номер слайду 16

Око дивиться, а мозок бачить

Номер слайду 17

Домашнє завдання- опрацювати відповідні параграфи у підручнику; підготувати цікаву інформацію про слухову сенсорну систему (за бажанням).

Номер слайду 18

Приємного навчання!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 21
Оцінки та відгуки
  1. Велика Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Левкова Лариса Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Антонець Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Баюрко Наталія Василівна
    Використані різноманітні методи і методичні прийоми навчання
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Liudmyla
    Цікаво і доступно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Прокопенко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Mudrak Oleksandr
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9.  Vita
    Змістовно і цікаво!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Логвиненко Євгенія
    Професійно! Успіхів у роботі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Осовська Софія
    Зрозуміло й цікаво!Дякую:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Осовська Софія
    Зрозуміло й цікаво!Дякую:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Остапенко Іра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Некрасова Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Некрасова Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Ваколюк Наталія
    Високий рівень розробки.Сподобалось.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Назар Тесленко
    Поділіться досвідом, як у 1-2- місцях переглядів у рази менше, у них від 50 до300 переглядів, а у вас 600-900. Дуже підозріло.
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  18. Гордієнко Олена Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Савчин Віра
    +++++ дякую, знадобилось
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Прокуда Юлія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Мацюк Лариса Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 18 відгуків
pptx
Додано
2 березня 2018
Переглядів
11153
Оцінка розробки
4.9 (21 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку