Ознайомлювати учнів із декоративно-прикладним мистецтвом; навчати стилізувати та декорувати природну форму; закріпити розуміння понять «візерунок», «орнамент»; розвивати пізнавальні інтереси учнів, уміння працювати самостійно; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного, любов до національної художньої спадщини.
символ святої Трійці, вогню, прагнення до вдосконалення; міг символізувати воду, дощову хмару, богиню неба. Трикутник з основою внизу символізує вогонь і потяг до небесних сил. Трикутник з вершиною внизу символізує воду. Два такі трикутники при накладанні один на одного утворюють шестикутну зірку - символ людської душі. Трикутник завжди символізує три стихії – воду, повітря й вогонь, а ще матір, батька і дитину.
ще в первіснообщинну епоху символізував матеріальне благополуччя та продовження роду, йому близька символіка квадрата. Як і квадрат, він уособлював земельну ділянку У квадраті ( ромбі), розділеному на 4 частини, з кружечками або крапками у кожній, вбачають символ засіяного поля або нового двору, що будується
Характерною особливістю орнаменту є ритмічне чергування елементів або груп елементів , співмірність усих його частин Орнамент з’являється тоді, коли один і той же мотив повторюється два або декілька разів. Для цього лишають тільки загальні,характерні для цілого виду рослин або тварин,риси. Узагальнені,стилізовані елементи можут легко повторюватися в орнаменті декілька разів,утворюючи ритмічну побудову(ряд).