Мета уроку: сформувати уявлення про загальну класифікацію неорганічних речовин; уточнити відомості про склад оксидів та їх класифікацію; розглянути поширення оксидів у природі, навести приклади використання оксидів. Оксиди: поняття, склад і назви. Фізичні властивості. Класифікація оксидів.
Номер слайду 2
Класифікація речовин Метали Прості Неметали Речовини Неорганічні сполуки: оксиди основи Складні кислоти солі Органічні сполуки
Номер слайду 3
Експрес-опитування..{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Валентність. Символ елемента. Назва елемента. Формула сполуки з Оксигеном. Назва сполукиІІСаІНІІІАІІІСu. VРІІІCrІНІNaІІFeІKІІMgІVSІVС
Номер слайду 4
Девіз уроку: Оксиди – це такі чарівні речовини,Потрібні в хімії, і для людини,Вони з Оксигеном дружать завжди,Без нього вони нікуди!
Фізкультхвилинка. Мы уроки изучали и немножечко устали. Нужно пальчики размять, нужно руки вверх поднять. Повернуться и друг – другу улыбнуться. Хлопнуть, топнуть, потянуться,Развернуться, сделать вдох. Сесть и снова за урок.
Номер слайду 8
Закріплення та узагальнення знань. Калій оксид, кальцій оксид, фосфор (ІV) оксид, ферум (ІІІ) оксид, сульфур (ІV) оксид, хлор (VІІ) оксид. Складіть рівняння реакцій сполучення між простими речовинами, під час яких утворюються оксиди СО2, Р2 О5, Al2 O3, Na2 O, , Mg. O. У якому з оксидів Феруму – ферум (ІІІ) оксиді чи ферум (ІІ) оксиді масова частка оксисену більше?
Номер слайду 9
Домашнє завдання§ 5 опрацювати. Виконати вправи: №45-46 ст. 33 (дост. рівень), вис. рівень № 51ст. 33.