Матеріал містить усні інтерактивні вправи з теми" Основна властивість дробу. Порівняння звичайних дробів", а також письмові вправи, які можна використати на уроці.
Якщо чисельник і знаменника дробу помножити На одне і те ж число, відмінне від нуля, то отримаємо дріб, що дорівнює даному. або поділити 4 4 4 4
Номер слайду 3
2 В міститься частини. Скільки дев’ятих в ? Скільки дванадцятих в ?
Номер слайду 4
Скільки восьмих в ? 2
Номер слайду 5
Скільки десятих в ? 2
Номер слайду 6
Один секретар друкує 48 сторінок тексту за 9 год, а інший – 68 сторінок за 12 год. Хто з них працює швидше?
Номер слайду 7
Триметрову колоду розпиляли на 7 однакових частин, а чотириметрову – на 10. Частина якої колоди довша? 4м 3м Показати 7 частин 10 частин
Номер слайду 8
Михайло, Юра і Ніна розв’язували в класі одну і ту ж задачу. Один из них витратив на розв’язування уроку, інший уроку, а третій уроку. Яку частину уроку витратив на розв’язування кожен із них, якщо відомо, що Ніна розв’язала задачу швидше, ніж Михайло, а Юра швидше, ніж Ніна?
Номер слайду 9
В класі 7 дівчаток і 10 хлопчиків. Із них 2 дівчинки і 3 хлопчики носять окуляри. Хто краще бачить – дівчатка чи хлопчики?
Номер слайду 10
3 л 4 л В 4-літрову кастрюлю з водою господиня кинула три столові ложки солі, а в 3-літрову – дві. В якій кастрюлі розчин виявився солонішим?