В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з математики для 6 класу розраховано на 175 годин на рік (05 годин на тиждень).
Математика, 6 клас (175 годин, 5 год на тиждень)
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
Вступ і повторення /05 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Повторення. Натуральні числа. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Повторення. Звичайні дроби. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Повторення. Десяткові дроби. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Повторення. Дії з десятковими дробами. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
Подільність чисел /14 годин / |
|||||
6 |
1 |
Дільники та кратні натурального числа. |
1 |
|
|
7 |
2 |
Прості та складені числа. |
1 |
|
|
8 |
3 |
Ознаки подільності на 2, 5, 10. |
1 |
|
|
9 |
4 |
Ознаки подільності на 3, 9. |
1 |
|
|
10,11 |
5,6 |
Розкладання чисел на прості множники. |
2 |
|
|
12,13 |
7,8 |
Найбільший спільний дільник. |
2 |
|
|
14,15 |
9,10 |
Найменше спільне кратне. |
2 |
|
|
16 |
11 |
Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
17 |
12 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
18 |
13 |
Подільність чисел. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
19 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Звичайні дроби /37 годин/ |
|||||
20 |
1 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. |
1 |
|
|
21 |
2 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
22,23 |
3,4 |
Множення звичайних дробів. |
2 |
|
|
24 |
5 |
Знаходження дробу від числа. |
1 |
|
|
25,26 |
6,7 |
Розв’язування текстових задач. |
2 |
|
|
27 |
8 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
28 |
9 |
Множення звичайних дробів. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
29 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
30-32 |
11-13 |
Ділення звичайних дробів. |
3 |
|
|
33 |
14 |
Знаходження числа за його дробом. |
1 |
|
|
34,35 |
15,16 |
Розв’язування текстових задач. |
2 |
|
|
36 |
17 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
1 |
|
|
37 |
18 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу. |
1 |
|
|
38 |
19 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
39 |
20 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
40 |
21 |
Ділення звичайних дробів. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
41 |
22 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
42 |
23 |
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
43 |
24 |
Зведення дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
44 |
25 |
Порівняння дробів. |
1 |
|
|
45,46 |
26,27 |
Додавання і віднімання звичайних дробів. |
2 |
|
|
47 |
28 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
48 |
29 |
Віднімання дробу від числа, мішаного числа від числа |
1 |
|
|
49-51 |
30-32 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
3 |
|
|
52,53 |
33,34 |
Розв’язування текстових задач. |
2 |
|
|
54 |
35 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
55 |
36 |
Додавання і віднімання звичайних дробів. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
56 |
37 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Відношення і пропорції /30 годин/ |
|||||
57 |
1 |
Відношення. |
1 |
|
|
58 |
2 |
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
1 |
|
|
59,60 |
3,4 |
Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції. |
2 |
|
|
61 |
5 |
Пряма пропорційна залежність. |
1 |
|
|
62 |
6 |
Обернена пропорційна залежність. |
1 |
|
|
63 |
7 |
Поділ числа у даному відношенні. |
1 |
|
|
64-66 |
8-10 |
Задачі на пропорційний поділ. |
3 |
|
|
67 |
11 |
Масштаб. |
1 |
|
|
68 |
12 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
69 |
13 |
Відношення і пропорції. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
70 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
71 |
15 |
Коло. Довжина кола. |
1 |
|
|
72 |
16 |
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
1 |
|
|
73 |
17 |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
1 |
|
|
74 |
18 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
75 |
19 |
Підсумкове заняття першого семестру. |
1 |
|
|
76 |
20 |
Повторення основних відомостей про відсотки. |
1 |
|
|
77 |
21 |
Відсоткове відношення двох чисел. |
1 |
|
|
78 |
22 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
79 |
23 |
Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
80 |
24 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
81-83 |
25-27 |
Розв’язування текстових задач. |
3 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
84 |
28 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
85 |
29 |
Відсоткові розрахунки. Контрольна робота №6. |
1 |
|
|
86 |
30 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Раціональні числа та дії з ними /74 години/ |
|||||
87 |
1 |
Додатні та від’ємні числа. Число нуль. |
1 |
|
|
88 |
2 |
Координатна пряма. |
1 |
|
|
89 |
3 |
Протилежні числа. |
1 |
|
|
90,91 |
4,5 |
Модуль числа. |
2 |
|
|
92 |
6 |
Цілі числа. Раціональні числа. |
1 |
|
|
93,94 |
7,8 |
Порівняння раціональних чисел. |
2 |
|
|
95 |
9 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
96 |
10 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
97 |
11 |
Додатні і від’ємні числа. Контрольна робота №7. |
1 |
|
|
98 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
99 |
13 |
Додавання від’ємних чисел. |
1 |
|
|
100,101 |
14,15 |
Додавання чисел з різними знаками. |
2 |
|
|
102 |
16 |
Властивості додавання раціональних чисел. |
2 |
|
|
103,104 |
17,18 |
Додавання раціональних чисел. |
1 |
|
|
105-108 |
19-22 |
Віднімання раціональних чисел. |
4 |
|
|
109 |
23 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
110,111 |
24,25 |
Розв’язування вправ на додавання та віднімання раціональних чисел. |
2 |
|
|
112,113 |
26,27 |
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
114 |
28 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
115 |
29 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. Контрольна робота №8. |
1 |
|
|
116 |
30 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
117-119 |
31-33 |
Множення раціональних чисел. |
3 |
|
|
120 |
34 |
Властивості множення раціональних чисел. |
1 |
|
|
121-123 |
35-37 |
Ділення раціональних чисел |
3 |
|
|
124 |
38 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
125-129 |
39-43 |
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
5 |
|
|
130 |
44 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
131 |
45 |
Множення і ділення раціональних чисел. Контрольна робота №9. |
1 |
|
|
132 |
46 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
133 |
47 |
Коефіцієнт. Подібні доданки та їх зведення. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
134 |
48 |
Зведення подібних доданків. |
1 |
|
|
135,136 |
49,50 |
Розкриття дужок. |
2 |
|
|
137,138 |
51,52 |
Спрощення виразів. |
2 |
|
|
139 |
53 |
Рівняння. Основні властивості рівняння. |
1 |
|
|
140-142 |
54-56 |
Розв’язування рівнянь. |
3 |
|
|
143-146 |
57-60 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
4 |
|
|
147 |
61 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
148 |
62 |
Рівняння. Контрольна робота №10. |
1 |
|
|
149 |
63 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
150 |
64 |
Перпендикулярні прямі, їх побудова. |
1 |
|
|
151 |
65 |
Паралельні прямі, їх побудова. |
1 |
|
|
152,153 |
66,67 |
Координатна площина. |
2 |
|
|
154 |
68 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
155 |
69 |
Приклади графіків залежностей між величинами. |
1 |
|
|
156 |
70 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
157 |
71 |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
158 |
72 |
Координатна площина. Контрольна робота №11. |
1 |
|
|
159 |
73 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
160 |
74 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Раціональні числа». |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу /14 годин/ |
|||||
161 |
1 |
Повторення. Подільність чисел. |
1 |
|
|
162,163 |
2,3 |
Повторення. Дії зі звичайними дробами. |
2 |
|
|
164,165 |
4,5 |
Повторення. Дії з раціональними числами. |
2 |
|
|
166 |
6 |
Повторення. Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|
167 |
7 |
Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
168 |
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
169 |
9 |
Розв’язування задач геометричного змісту |
1 |
|
|
170 |
10 |
Підсумкова контрольна робота. |
1 |
|
|
171 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
172,173 |
12 |
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
174 |
13 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
175 |
14 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|
|