Мета: ознайомити учнів із завданнями уроків письма, зошитом «Я пишу», письмовим приладдям; формувати уміння правильно сидіти за партою, тримати олівець під час письма, класти на парту зошит; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, розрізняти поняття вгорі, посередині, внизу; вправляти учнів у наведенні контурів предметів; розвивати вміння розповідати за малюнком, висловлювати свої міркування; виховувати охайність і старанність під час виконання в зошиті завдань олівцем.
Очікувані результати: здобувачі освіти знайомляться із завданнями уроку письма; правилами поведінки в школі, на уроці; вчиться користуватися письмовим приладдям; орієнтуватися на сторінці зошита, розрізняти поняття вгорі, посередині, внизу; розвивати вміння уважно слухати інших; розповідати за малюнком, про події з власного життя; збагачувати свій лексичний запас словами шкільної тематики.
Формування ключових компетентностей:здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час письма;уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію із зошита з друкованою основою..
«Котик-школяр» Пішов котик на торжок*, купив собі кожушок. Купив собі ще й «Буквар», каже котик : «Я школяр!» Але це ще не кінець: він купив ще й олівець, зошитів купив ще п’ять, щоб було на чім писать. Що з добром отим робить? Мусить ранець він купить. Поскладав школярський крам* І пішов до школи сам.*Торжок – місце де чимось торгують. *Школярський крам- шкільне приладдя
Робота за обкладинкою зошита. Діти, покладіть перед собою зошит. Хто може прочитати, як він називається? Він називається «Я пишу», тому що завдяки цьому зошиту ви навчитесь писати. Розгляньте палітурку. Що ви бачите на обкладинці зошита?Хто навчається в лісовій школі?Хто у звірят вчитель?Який урок зараз?Що навчає робити Сова?За чим сидять звірятка?Подивіться уважно, як лежать зошити в учнів та як вони тримають ручку.
Ознайомлення з правилами сидіння за партоюмалюнок 1 на с.1 зошита. Розгляньте малюнок, на якому зображено хлопчика і дівчинку за партою. Як треба сидіти за партою під час письма?Зараз сядьте так, як показано на малюнку: ноги поставте повною ступнею на підлогу, спину тримайте прямо. Голову нахиліть трохи вліво і вниз, щоб бачити, що намальовано в зошиті, лікті покладіть на парту. Між партою і грудьми має бути відстань на ширину долоні.