Презентація до уроку №8 з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для учнів 6 класу Нової української школи (за модельною навчальною програмою та підручником Т. Коршевнюк).
Тема: Планування і проведення експерименту. Пізнаємо природу 6 клас. Презентацію створила учитель біологіїКлекотинського ліцею. Урбанська Г. В.
Номер слайду 2
Текст. Testetarial (land)Пригадай (на с.7)
Номер слайду 3
Які методи вивчення природи можна застосувати до явища, зображеного на фотографіях?Як думаєш, чи можна подібне явище зробити у себе вдома?Текст. Testetarial (land)Методи вивчення природи
Номер слайду 4
Текст. Testetarial (land)Веселка в домашніх умовах
Номер слайду 5
Переглянь відео із експериментами або придумай свій експеримент (чи скористайся пропозицією вчителя) та проведи його під час уроку. Проведення експерименту краще придумати та підготовити матеріали заздалегідь. Текст. Завдання
Номер слайду 6
Завдання: переглянути коротке відео про мімозу сором’язливу та ознайомитися із зразком оформлення роботи. Текст. Testetarial (land)Практичне завдання (зразок)
Номер слайду 7
Орієнтовний зразок оформлення результатів: Мета: я хочу з’ясувати… (чому мімозу назвали сором’язливою, чи дійсно вона може рухатися, як вона реагує на дотик тощо). Та роблю це для того… (щоб більше дізнатися про цю рослину)Якщо (я торкнуся до листків, перенесу в темне місце, дмухну на неї тощо), то (мімоза змінить положення, закриє листок, змінить колір тощо). Оскільки (мімозу назвали сором’язливою, то мабуть вона здатна ховатися чи закриватися тощо)Я використаю такий метод вивчення природи, як (спостереження, вимірювання, експеримент). Та (обережно проведу олівцем по листочку, зміню положення рослини в просторі, струшу рослину, постукаю пальцем по стеблу тощо). Результати дослідження (запишу у зошит, замалюю, сфотографую, зніму на відео, створю презентацію тощо)Текст. Практичне завдання
Номер слайду 8
4. Виконала дослідження згідно із планом5. Висновок: Провівши дане дослідження я дізналась про те, що (мімозу так назвали тому, що при дотику до її листів вона швидко їх закриває, рослина реагує на дотики, мімоза розпрямляє своє листя через 5-10 хв після будь-яких маніпуляцій, під час дощу вона теж закриває листки). Моя гіпотеза щодо (того, що рослина здатна закривати листя підтвердилася; того, що рослина здатна змінювати свій колір не підтвердилася тощо). Мети дослідження я (досягла, частково досягла, не досягла)6. Свої результати дослідження я презентувала у вигляді (фотозвіту, відеоролика, письмової роботи, усного повідомлення, таблиці, малюнка тощо). Текст. Практичне завдання
Номер слайду 9
Текст. Дослід з апельсином
Номер слайду 10
Текст. Дослід з водою
Номер слайду 11
Домашнє завдання: с.24 Виконати (усно) дослідження «Пліч-о-пліч»На с.24 Дописати практичне завдання