Тема уроку: “Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму”
Номер слайду 2
Завдання уроку:дізнатися про хімічні джерела струму; усвідомити окисно-відновні процеси, які відбуваються на електродах;уяснити значимість гальванічних елементів в житті;зрозуміти актуальність проблеми утилізації джерел енергії
Номер слайду 3
Гальвані Луїджі (1737–1798) – італійський лікар, анатом і фізіолог, один із засновників електрофізіології.1768 р.↓
Номер слайду 4
Наприкінці XVIII ст. італійський фізик Алессандро Вольта (Рис. 1) винайшов оригінальний пристрій, що виробляв електричний струм. Це був немов товстий «бутерброд» iз металічних пластин (міді і цинку) i тканини, яка заздалегідь була просякнута розчином сульфатної кислоти.
Номер слайду 5
Гальванічний елемент Даніела-ЯкобіУ 1836 році англійський хімік Джон Фредерик Даніель та незалежно від нього німецький і російський фізик-винахідник Б. С. Якобі, запропонували інший елемент. Cu2+ + Zn = Сu + Zn2+Zn|Zn2+||Cu2+|Cu. Подвійний електричний шар. 1 – металічна пластина 2- розчин
Сніжна грудка (Слово-речення –питання-відповідь)Перший учень проговорює слово, що стосується даної теми, другий складає речення з цим словом, третій складає питання до цього слова, а четвертий відповідає на нього.)
Номер слайду 12
Дом. завдання. Опрацювати §13, завдання письм.- запропонуйте гальванічний елемент подібний Даніелу, в одному з яких нікелевий електрод буде катодом, а інший анодом. Запишіть процеси, які відбуваються на електродах. На акумуляторі написано “Hq – Cd free”. Навіщо зазначати цю інформацію?