Порівняння десяткових дробів. Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О.
Номер слайду 2
Етап орієнтації.- Любі діти, Добре з Вами ми навчилися Дроби десяткові читати і писати. А сьогодні ми дізнаємось: Як ці дроби порівняти. Сьогодні ми з Вами сформуємо навички порівняння десяткових дробів, удосконалимо уміння швидко і правильно обчислювати значення математичних виразів. 5,00015, 15, 0015,000015,01
Номер слайду 3
Мені б дуже хотілося, щоб на сьогоднішньому уроці ми з Вами: Пригадали й закріпили свої знання про десяткові дроби. Склали наступний блок ОК з теми «Я знаю про десяткові дроби»Закріпили уміння працювати з алгоритмом порівняння десяткових дробів. Проявили кмітливість і міркування під час виконання завдань Навчились порівнювати мішані числа. Показали и оцінили свої знання та уміння.
Закріплення раніше вивченого Запишіть десятковим дробом: Запишіть частки у вигляді десяткових дробів: 175 :10; 331:100; 402 :1000;Запишіть у вигляді десяткового дробу: 35 цілих 7 сотих; 437 цілих 5 тисячних ; 48 десятитисячних Запишіть десятковий дріб: 168,0379. Укажіть, скільки в ньому одиниць у розряді: сотих, тисячних, одиниць, сотень.
Номер слайду 6
Пояснення нового матеріалу: Важливо навчитися порівнювати десяткові дроби. Алгоритм порівняння десяткових дробів: Подивись на цілі частини: більший дріб має більшу цілу частину. У разі рівності цілих, подивись на десяті: більше той дріб, у якого більше число десятих. Далі за аналогією.
Номер слайду 7
Робота за МП « Ланцюжок»: №1175, с. 203. Використання МП «Навчаючись, навчаю»: № 1177, с.203. Зробити самостійно: № 1176; №1181,1183 с.203 (кожне завдання по 4 бали). Закріплюємо вивчене: