Презентація до уроку природознавства на тему: "Зв'язок людини з природою". Рзділ III "Земля - планета Сонячної системи". Тема №3 "Людина на планеті Земля".
Зв’язок людини з природою. Тема 3. Людина на планеті Земля Презентація до уроку природознавства 5 клас. Вчитель: Мірошник Л. П.
Номер слайду 2
Поміркуйте!Як людина пов'язана з природою?Частина природи. Частина соціуму (суспільства)Має фізіологічні потреби. Потреба в спілкуванні, навчанні, самореалізації
Номер слайду 3
Вплив на людину чинників середовища. Мала кількість сонячного тепла і світла у полюсів немає умов для росту рослин і розвитку тварин, проживання людей (Так, в Гренландії проживає 57 тис. осіб = чисельності 1-го маленького міста)
Номер слайду 4
Екваторіальні широти отримують найбільшу кількість тепла і вологи, немає зміни сезонів року, розвинена рослинність. Чому екваторіальні широти теж є сприятливими умовами для життя людини?
Номер слайду 5
Найбільше скупчення населення – помірні широти, рівнини
Номер слайду 6
Пригадайте. Прокоментуйте, як людина впливає на навколишнє середовище
Номер слайду 7
Природа забезпечує людину водою, повітрям, але…Використання води зросло втричі за останні 40 років!Найбільші витрати води: с/г-во, промисловість
Номер слайду 8
Пагубний вплив людини на природу -вирубка лісів у Карпатах. Які наслідки?
Номер слайду 9
Наслідки вирубки лісів: підтоплення населених пунктів, грязьові потоки, знищення екосистем
Номер слайду 10
Висушування боліт
Номер слайду 11
Наслідки висушування боліт – опустелювання земель
Номер слайду 12
Видобуток корисних копалиннезаконний видобуток бурштину в Житомирській області створив «космічний ландшафт»
Номер слайду 13
Опустелювання. Найбільша в Європі пустеля - в Україні. Наслідок діяльності людини!Це Олешківські піски поблизу Цюрупинська в Херсонській області.
Номер слайду 14
Зростання температури повітря. За останні 100 років середня річна t зросла на 0,5*С!Наслідки: швидке таїння льодовиків, затоплення суходолу.
Номер слайду 15
Вчені змоделювали затоплення Нью-Йорка Як колись легендарна Атлантида виявилася під водою внаслідок підняття рівня води в світовому океані, так це може статися і з містом-мільйонером Нью-Йорком. Вчені прогнозують схожий сценарій в не такому вже й далекому майбутньому. Експерти вважають, що до 2100 року на Землі відбудуться колосальні зміни, які приведуть до збільшення температури повітря і всіх наслідків, що випливають з цього. Так, наприклад, впевнені фахівці, вже через сотню років Нью-Йорк накриє водою, що станеться через танення льодовиків.
Номер слайду 16
Вчені створили карту Землі, після таїння льодовиків
Номер слайду 17
Прокоментуйте вірш. Людини – частина природи. Чи можеш ти сказати світу. Я - господар на землі. Так, скажеш ти. Але ж то - ні. Що робиш ти? Господарюєш?Ні, навколо себе все руйнуєш. Ти – чисту річку забруднив,Довкілля нафтою залив,Рослинка дихати не можеІ їй ніхто ж не допоможе. Тварина вже від нас тікаєБо жити хоче, а вмирає. Так з кожним роком вид зникає,А час тихесенько спливає. Чи зупинився ти?Ні, ти все будуєш. Заводи, фабрики купуєш,Нафту, газ видобуваєш,Але як гадаєш. Чи завжди так буде?Чи матінка природа це забуде?Що знищив, зруйнував - ти відбудуєш?То ж поміркуй, чи добре ти господарюєш.
Номер слайду 18
Природоохоронні об’єкти й території свого регіону. Великий Луг
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Домашнє завдання: П. 51. Ст. 217 (1-5 питання – опрацювати усно). Підготувати повідомлення на тему: Природоохоронні об’єкти й території свого регіону