ТРИЗ-педагогіка. Хто з вас знайомий з цим напрямком: читав, чув, пробував використовувати? Це чудова технологія, одним із інструментів якої є методика складання творчих розповідей за картиною. Спробуйте "роздивитися картину у підзорну трубу", розказати, що ви можете відчути на картині на дотик, слух, смак, скласти загадку, порівняння чи метафору про о'бєкти, зображені на картині. І це ще не весь перелік ігрових вправ, які реалізуються у спільній діяльності вчителя і учнів при роботі з картиною на уроці розвитку зв'язного мовлення. А якщо це картина ще й сучасного українського художника, успіх уроку гарантований.
Як же без допоміжних матеріалів до уроку. Презентація містить зображення картин сучасного українського художника Ігоря Роп'яника.