Опрацюйте матеріал підручника ст. 171-173, виконайте завдання: Визначте які були спільні риси аграрних реформ 1848 р. на західноукраїнських землях ( в Австрійській імперії) та 1861р у Наддніпрянській Україні 1861р. (в Російській імперії)Порівняйте, як проходив процес утвердження капіталістичних порядків у сільському господарстві Західної та Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст. Проаналізуйте, якими були перешкоди для розвитку капіталістичних відносин у сільському господарстві Західної та Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст.1 група2 група3 група
Дайте відповіді на запитання, виконайте завдання1. Що спонукало західноукраїнську інтелігенцію зайнятись організацією кооперативів?2. Яку мету переслідували організатори кооперативного руху?3. Назвіть організаторів кооперативного руху в Західній Україні.1. Визначте, якою була роль кооперативного руху в економічному, національно-культурному, громадському житті Галичини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. 2. Уявіть себе членом кооперативу. Що приваблює вас у кооперативній діяльності. Уявіть себе членом успішного кооперативу. Які соціально-економічні, національно-культурні проекти ви б запропонували або підтримали. Який досвід діяльності кооператив кінця ХІХ – початку ХХ ст. ви б запропонували використати в Україні сьогодні.1 група2 група3 група4 група
Домашнє завдання На контурних картах позначити напрямки української еміграції у другій половині ХІХ ст. Виконайте власний проект “Я організовую кооператив ”:1. Мета, очікування.2. Перспективи розвитку спільної справи.3. Участь у соціальних проектах. Прочитати параграф 19-20, ст. 171-177 усно відповісти на запитання177123