Презентація до уроку SMART-PROSTIR "Додавання та віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Пропонується презентація до уроку Коворкінг SMART-PROSTIR «Незвіданий простір математичних можливостей». У запропонованому математичному офісі ми будемо обмінюватися знаннями та ідеями. Ми узагальнюємо та систематизуємо знання та вміння учнів щодо додавання та віднімання раціональних чисел. Цікавий історичний матеріал, незвичний авторський контент.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Коворкінг SMART-PROSTIR «Незвіданий простір математичних можливостей»

Номер слайду 2

Співпраця…Довіра … Спільні цілі та цінності

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Твір Брамагупти «Перегляд системи Брами» (628 р.) Правила дій для від’ємних чисел:«Сума майна і майна і є ….»«Сума двох боргів є ….»«Сума майна і боргу дорівнює їх …»«Сума майна і такого самого боргу дорівнює ….».

Номер слайду 8

Твір Брамагупти «Перегляд системи Брами» (628 р.) Правила дій для від’ємних чисел:«Сума майна і майна і є майно»«Сума двох боргів є борг»«Сума майна і боргу дорівнює їх різниці»«Сума майна і такого самого боргу дорівнює нулю».№ 11)2)3)

Номер слайду 9

Щоб додати два числа з однаковими знаками, треба знайти і додати … доданків; перед отриманим результатом поставити … знак. Щоб додати два числа з різними знаками, треба знайти … доданків, від більшого … відняти … модуль; перед отриманим результатом поставити … доданка з … модулем. Щоб знайти різницю двох чисел, можна до зменшуваного додати …, протилежне …Якщо різниця а – в є додатною, то …Якщо а ∠ в, то різниця а – в …Ти мені – я тобі («Форма чи розмір»)

Номер слайду 10

Група 1№ 21) …2) …3) Суму4) Різницю5) Так чи ні

Номер слайду 11

Група 2

Номер слайду 12

Група 1 і 2№ 3

Номер слайду 13

Ч + (-З) = 0 С + П = …Ч і З – Ж і П = К, С і ФЖ + Ф = Ф + …(Ж + С) + К = … + (С + …)Група 3№ 3

Номер слайду 14

14,7 – 4,7 = 10-147 + 4,7 = -10-5,8 – 2 = 78– 1,04 = 4,09 Вправа «Знайди помилку»№ 4

Номер слайду 15

№ 5 Найбільше. Найменше Вправа «Знак результату»

Номер слайду 16

Вправа «Відтвори числові рівності»№ 6  - * + * = · 10  * + (-*) = 12,5 * - (-*) = 0

Номер слайду 17

Вправа «Відтвори числові вираз і знайди його значення зручним способом»№ 7  1) 16 – 9,125 + 0 – 5 + 12, = 2) 6 – 3, + 2,25 – 6 +12 =

Номер слайду 18

Вправа «Спростити вираз»№ 8-16 + a + 33 + b – а = Вправа «Складіть і розв’яжіть рівняння»№ 9

Номер слайду 19

Вправа «Відтвори числову рівність»№ 10 У касі магазину було 3200 грн., що відповідає всій головоломці «Танграм». Упродовж години касир кілька разів віддавав і приймав гроші, роблячи записи: Відтвори числовий вираз і з’ясуй скільки грошей було в касі через годину.

Номер слайду 20

Вправа «Відтвори числову рівність»№ 11

Номер слайду 21

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} 8 -142 -8-4-6-2  4 -18 Вправа «Магічний квадрат 4х4»Квадрат Дюрера№ 12 Кількість чисел -Магічна константа -

Номер слайду 22

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
5 травня 2021
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку