Наочне зображення – це зображення, на якому, як і на рисунку, показано видимими три боки предмета. Якщо таке зображення доповнити паралельними між собою лініями і розмірами, то за ними можна виготовити нескладний предмет. Наочне зображення. Гайка. Наочні зображення, виконані від руки, на око, без точного додержання розмірів називають технічними рисунками
4 бали – учень накреслив лише рамку5 балів – учень накреслив рамку і виконав лише один з наведених типів ліній з допомогою вчителя6 балів – учень накреслив рамку і встиг виконати два типи ліній з допомогою вчителя7 балів – учень накреслив рамку і виконав три типи ліній з частковою допомогою вчителя8 балів – учень накреслив рамку і виконав чотири типи ліній з частковою допомогою вчителя.9 балів – учень накреслив рамку, виконав чотири типи ліній і почав креслити розмітку для напису з частковою допомогою вчителя10 балів – учень накреслив рамку, виконав чотири типи ліній, накреслив розмітку для напису без допомоги вчителя11 балів – учень накреслив рамку, виконав чотири типи ліній, накреслив розмітку та зробив напис без допомоги вчителя. 12 балів – учень виконав завдання без допомоги вчителя від початку до кінця, а також накреслив рамку для основного напису та заповнив її. (додаткове завдання)Критерії оцінювання
Питання для закріплення матеріалу: Що таке масштаб і які види масштабів існують?Які розміри деталей наносяться на кресленику? Чи змінюється їх значення? (Розміри наносять дійсні. Значення не змінюється)Які типи ліній існують? (суцільна товста, штрихова, штрих пунктирна, суцільна тонка, штрих пунктирна з двома крапками)6:1 це масштаб збільшення чи зменшення? (збільшення) Підсумки уроку