Дізнаємося про засоби зв’язності тексту;Визначимо слова, які допомагають пов’язувати речення в тексті. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Вправа 1, с. 6
Номер слайду 11
Прочитайте анотацію, написану ученицею на книжку «Матильда». Зверніть особливо увагу на виправлення, які зробила дівчинка.
Номер слайду 12
Анотація – це короткий виклад змісту книжки.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Чи став текст кращим від таких змін дівчинки?
Номер слайду 15
ЗАПИС ВИПРАВЛЕНОГО ТЕКСТУВам, напевно, відома книжка письменника Роальда Дала „Чарлі і шоколадна фабрика”? У цього автора є дуже багато цікавих, захопливих творів. Наприклад, „Матильда”. Ця книжку визнана однією з найкращих у світі дитячих книжок. У ній розповідається про дуже обдаровану, геніальну дівчинку. Але, на жаль, її обмежені, зациклені на собі батьки, не визнають цього. Навпаки, дитина є для них зайвим клопотом, постійним головним болем. Матильда вирішує перевиховати своїх родичів, а також сувору директорку школи.
Номер слайду 16
ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Вправа 2, с. 7
Номер слайду 19
Прочитайте вірш Володимира Чубенка. Зверніть увагу на заголовок.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Випишіть з тексту слова, які вживаються замість слова песик. Поясніть яку роль вони виконують у тексті?
Номер слайду 22
Вправа 2, с. 7 Пес, він, Сірко, Сірий.
Номер слайду 23
Номер слайду 24
текст. Складіть короткий текст (3-5 речень) про вашу улюблену тваринку, використовуючи слова-зв’язки, подані у таблиці. Таблиця зі словами-зв’язками: | По-перше | По-друге | Крім того | Наприклад | Він/вона/воно |1. Рівень легкої складності
Номер слайду 25
Складіть розповідь на тему «Моя улюблена пора року», використовуючи не менше 5 різних засобів зв’язку.2. Рівень середньої складності
Номер слайду 26
текст3. Рівень високої складностіСкладіть твір-мініатюру на тему «Явища природи». Використайте засоби не менше 5 різних засобів зв’язку речень. Підкресліть їх.
Номер слайду 27
ПІДСУМОК УРОКУМолодці! Ви всі сьогодні чудово попрацювали!