4) Щоб врятувати лісового красеня, хлопці розширили ... і прорубали доріжку до берега. 5) Діти спочатку й уваги не звернули на ..., але коли лось упав на сніг, вони зрозуміли, по кому стріляли. 6) Але діти все ще не вірили, що ... мертвий, а тому уважно приглядалися, щоб не проґавити тієї миті, коли ворухнеться, щоб звестись на ноги.
СТРАХ Нащулив вуха Тривога в крові Шкура на грудях здригнулася Тріщання пробудило в ньому неясний страх Сповнювався страхом Лось завмер Знову захвилювався, знову насторожився, а в ногах прокинулося бажання бігти й тікати Лось вжахано відчув Його очі набрякали кров’янистим смутком, аж горіли червоним розпачем
Міні-круглий стіл з елементами дискусії Чому в братів немає імен? Чому автор називає їх грибами-підберезниками? Які асоціації виникають у вас із прізвищем Шпичак? Чи можна виправдати Шпичака за скоєний ним злочин? Чому? Шпичак був рідним дядьком хлопчиків. Чи правильно вони вчинили? Що б зробили ви на їх місці?
Домашнє завдання 1. Створіть ілюстрацію до прочитаного твору. 2. Спрогнозуйте кінцівку оповідання, уявивши, що в творі не з’явився дядько Шпичак. 3. Знайдіть у мережі Інтернет або в спеціальній літературі інформацію про життя лосів у дикій природі. З’ясуйте, чи занесені лосі до Червоної книги України.