Презентація до уроку української літератури в 7 класі на тему "Ліна Костенко. "Дощ"

Про матеріал
Презентація підготовлена для використання на уроці, де вивчається поезія "Дощ" Ліни Костенко. Можна використати і в 6 класі НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок-дослідження за поезією. Ліни Костенко «Дощ полив»(Українська література – народознавство – географія – українська мова – мистецтво - безпека ).7 клас

Номер слайду 2

Природа – це казка, яку треба читати серцем

Номер слайду 3

Інтерактивна вправа «Кольоровий настрій»

Номер слайду 4

То ж я з радістю запрошую вас на прогулянку під дощем. Візьмемо з собою кольорові парасольки. Напишемо на них, що ми очікуємо від уроку.

Номер слайду 5

Асоціювання (ключове слово – дощ). – Коли чуємо слово «дощ», які асоціації виникають? Із чим асоціюється дощ? Яким він буває? А дощик? (Холодний, теплий, різноколірний, грибний, літній, весняний, осінній. Дощ може бути затяжний, який навіює сум, а дощик – короткочасний, веселий, упереміш із сонцем, на який кажуть «сліпий», «курячий»)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Висловіть свій внутрішній стан одним словом

Номер слайду 12

Звертаємося до словничка! Полив’яний – укритий особливим склоподібним розчином. Цебро – велика дерев’яна посудина у вигляді відра або зрізаної діжки.

Номер слайду 13

Робота над поезією «Дощ полив»: спостереження над текстом, аналіз змісту й художніх особливостей твору

Номер слайду 14

Дощ як природне явище

Номер слайду 15

Створюємо асоціативний ряд

Номер слайду 16

Створюємо асоціативний ряд

Номер слайду 17

Номер слайду 18

«Павутина слів»Художні засоби мови Приклади1. Порівняння А) дідок, старесенький, парасолька, квасолька 2. Пестливі слова Б) Люди як нові; сад, як парасолька 3. Метафори В) День полив’яний, мокрі ниви, порожній шлях 4. Епітети Г) Дощ полив, струшується сад, розсипана квасолька доганяє, все блищить.

Номер слайду 19

Художня замальовка «Дощ»https://ua.news/ua/nathnenni-osinnyu-top-krashhyh-suchasnyh-hudozhnykiv/

Номер слайду 20

У науковій лабораторії

Номер слайду 21

«Кольоропис». Створімо кольоровий спектр вірша. Вислови з твору Колір. Дощ полив Білий, прозорий. Все блищить Зелений, яскравий, срібний. Дідок старесенький, кропив’яний Коричневий, зелений, сірий. Блискавки визбирує в траві Срібний, блискучий, зелений, Струшується сад Різноколірний. Мокрі ниви Жовтий, зелений. Порожній шлях Чорний, сірий. Корів розсипана квасолька Чорний, рудий, коричневий, білий. Хмари у полях Сірий, голубий, білий

Номер слайду 22

Творчо мислимо. Робота в групах

Номер слайду 23

Хвилинка народної мудрості

Номер слайду 24

«З’ясування емоційного стану від почутого». Висловіть свій внутрішній стан одним словом і запишіть його на парасольках

Номер слайду 25

Домашнє завдання Побудуйте художню мініатюру, навіяну вивченим віршем (5-6 речень). Зразок. З неба ллється блискуче літепло. Краплинки дощу виграють, немов діаманти. Відчувається подих свіжості. Захвилювалися дерева, зашелестіло листя. І враз сліпуча блискавка! А за якусь мить — усміхнулося сонце.

Номер слайду 26

Дякую за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
743
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку