ЧЕРГУВАННЯ [И]-[І] ПІСЛЯ ШИПЛЯЧИХ ТА [Г],[К],[Х] У КОРЕНЯХ СЛІВ 5 КЛАС
Номер слайду 2
Цілепокладання:- з’ясувати особливості чергування голосних після шиплячих і задньоязикових звуків у коренях слів; - уміти знаходити слова із запропонованою орфограмою та пояснювати їх написання; - удосконалювати орфографічні й орфоепічні вміння;- розвивати творчу уяву, мовленнєві навички;- виховувати уважне ставлення до рідної мови.
Номер слайду 3
СТВОРЮЄМО НАСТРІЙ!
Номер слайду 4
Орфоепічна хвилинка виразнийзагадка котрий обіцянка одинадцять
Номер слайду 5
МОВНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ Доберіть до поданих слів такі їхні форми або спільнокореневі слова , щоб звук (і) чергувався з (о) або (е). Схід - …; чільний -… . щітка - … . міжгір’я - … .
Попрацюйте в парах!Уведіть подані словосполучення до самостійно складених речень. Обгрунтуйте написання слів із орфограмою, яку вивчаємо. Щире серце, шкідлива звичка, хист до слова, лагідний погляд.
Номер слайду 12
Тест. Визнач рядок, у якому в усіх словах треба писати літеру и. А ш..пучий, щ..рість, к..птява. Б к..піти, щ..лина, к..снути. В блак..ть, ч..ж, щ..рий. Г ч..стий, тх..р, к..шеня
Номер слайду 13
Рефлексія. Продовжте речення Я дізнався (-лася), що... . Я зрозумів(-ла), що... . Я запам’ятав(-ла), що... .
Номер слайду 14
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. Опрацювати параграф 25, пит. на с. 143.2. Виконати вправи 292 (усно), 310 (письмово).