На цьому уроці ми виконаємо наступні завдання : пригадаємо, що звуки [р], [р’] позначаються буквами Рр, продовжимо вчитися розташовувати слова в алфавітному порядку, виконаємо вправи «Фотоапарат», «Сорока-черепаха», «Повітряні кульки», Узагальнимо знання про Оксану Кротюк – сучасну дитячу письменницю, познайомимося з твором Оксани Кротюк «Друг».
Завдання 14 Допоможи Хвалькові виконати завдання Питайлика. Знайди в тексті відповіді на запитання та прочитай. Чому Андрійко не міг узяти кошеня на руки? Чим дідусь нагодував кошеня? Що викликало сміх у хлопчика та дідуся? Чому мама Андрійка не дозволяла тримати у квартирі кота? Що думав Андрійко з приводу маминої заборони? Як дідусь запропонував доглядати котика?