Презентація до уроку виразного читання вірша Р.Бернса .

Про матеріал
Дана презентація дасть можливість учителю ефективно та результативно провести урок виразного читання вірша Р.Бернса; розвивати та вдосконалювати навички виразного читання; аналізувати поетичний текст цілісно;виховувати любов до прекрасного.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виразне читання поезії Р. Бернса«Моэ серце в верховині» У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай. Рідніша їм своя пустиня. Аніж зелений в пустині рай.               Микола Чернявський

Номер слайду 2

Словникова робота Рима (від грецького rhythmos - «розміреність», «плавність») - це повтор звуків, що пов'язують закінчення двох або більше рядків у поетичному творі. Ритм - це упорядковане чергування ненаголошених і наголошених складів у рядку.Інтонація – основні виражальні засоби мовлення, які дають можливість відтворити ставлення мовця до певного предмета чи співрозмовника. Види інтонації: оклична, питальна, розповідна, таємнича, схвильована, мрійлива…

Номер слайду 3

Робота в групах Завдання для І групи. Прочитайте вірш. Подумайте, які почуття викликає у героя спогад про Батьківщину. Складіть словник почуттів ліричного героя. Завдання для ІІ групи. Прочитайте вірш. Подумайте, чи змінюється настрій у вірші. Якщо так, то як? Складіть словник настроїв ліричного героя

Номер слайду 4

Пам’ятка Правила виразного читання віршів напам'ять1. Назвіть ім'я автора та назву вірша.2. Читайте напам'ять текст вірша, чітко вимовляючи слова та правильно відтворюючи зміст (слідкуйте за інтонацією).3. Розставте логічні наголоси в тексті.4. Спробуйте передати думки і почуття, що наповнюють текст. Пам'ятайте, що своїм читанням ви показуєте, наскільки зрозуміли твір.5. Пам'ятайте про паузи, про висоту вашого голосу при читанні, не поспішайте та не кричіть.6. Будьте щирими, в міру емоційними, намагайтеся розкрити глибину думок і почуттів автора та його ліричного героя.7. Доречно використовуйте жести та міміку.8. Намагайтеся при читанні відтворити інтонаційний малюнок вірша.9. Не забувайте про риму й ритм вірша - вони роблять поезію музичною.

Номер слайду 5

Підготовка до виразного читання вірша Який темп потрібно обрати для читання: повільний, середній, швидкий?Які слова потрібно виділити голосом, читаючи їх з більшою силою?Які картини ви будете уявляти, читаючи вірш Бернса?

Номер слайду 6

Інтерактивна вправа “Мікрофон”Коли я читав (читала) вірш напам’ять,..– Найкращим читцем вірша Р. Бернса був (була)…– Читання напам’ять допомогло мені…– Мене зацікавили різні думки щодо…

Номер слайду 7

Домашнє завдання Для всіх учнів.1. Прочитати уривки з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайявату».2. Повторити поняття «поема», жанрові ознаки поеми. Індивідуальне завдання.1. Підготувати повідомлення про головного героя «Пісні про Гайавату». Для всіх учнів*. Прочитати поезію Д. Родарі «Листівки з видами міст». Розказати про свої враження.Індивідуальне завдання. Підготувати стисле повідомлення про Д. Родарі. 

pptx
Додано
5 квітня 2022
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку